کد خبر : 1671233 | 09 اسفند 1398 ساعت 13:26 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آلمانی و نیمکت‌نشینی ابهام برانگیز زیر نظر زیدان

نیمکت نشینی ۹۰ دقیقه ای تونی کروس در بازی برابر منچستر سیتی یکی از نکته های عجیب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.

ستاره آلمانی و نیمکت‌نشینی ابهام برانگیز زیر نظر زیدان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مارکا، غیبت کامل تونی کروس در بازی مقابل منچستر سیتی یکی از ابهامات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. ستاره آلمانی در ترکیب ۱۱ نفره رئال قرار نگرفت؛ تصمیمی که پیش از این زیدان تنها در بازی مقابل کلوب بروژ آن را اتخاذ کرده بود.

 

بازی برابر منچسترسیتی اولین دیدار حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان بود که ستاره آلمانی از زمان ورود به رئال در سال ۲۰۱۴ در آن غایب بوده است. کروس یکی از اصلی ترین ستاره ها و ارکان سه قهرمانی پیاپی رئال مادرید در چمپیونزلیگ بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ بود و همواره یک بازیکن بدون جانشین در ترکیب کهکشانی ها بوده است.

 

 

1481997

 

 

تنها سال ۲۰۱۸ و در بازی برگشت برابر پاری سن ژرمن تونی کروس که از مصدومیت بر می‌گشت، به عنوان یار تعویضی در پارک دو پرنس به کار گرفته شد. مشکل زانو باعث شد که زیدان از این آلمانی در ترکیب اصلی استفاده نکند و به جایش متئو کواچیچ را در ترکیب قرار دهد.

 

کروس همواره در مراحل سرنوشت ساز لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار داشته است.او‌ در ۲۸ دیدار از ۲۹ بازی قبلی لوس بلانکوس در مرحله حذفی حضور ثابت داشته است. علاوه براین تقریباً در همه این بازی‌ها به شکل کامل و ۹۰ دقیقه درون زمین حاضر بوده است.

 

آخرین باری که زین‌الدین زیدان یک تصمیم شگفت انگیز درباره تونی‌کروس گرفت به فینال چمپیونزلیگ در سن سیرو مقابل اتلتیکو مادرید بر می گردد؛ جایی که سرمربی فرانسوی ایسکو را به جای کروس در دقیقه ۷۲ به زمین فرستاد.

 

 

1440597

 

 

شاید بتوان گفت که مهره تاثیرگذار و بی جانشین رئال مادرید در سال های گذشته، چهارشنبه شب و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو یکی از دردناک ترین روزهای خود در مادرید را سپری کرد.

دیدگاه‌ها