کد خبر : 1671311 | 09 اسفند 1398 ساعت 18:01 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

دورقی: مغرور نشدیم و جبران می‌کنیم

هافبک شاهین بوشهر مدعی شد که آنها در ادامه برای بازگشت به شرایط بقا تلاش خواهند کرد.

دورقی: مغرور نشدیم و جبران می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، شاهین بوشهر در جدال با فولاد خوزستان نتوانست به نتیجه دست یابد و روند پیروزی‌های پیاپی این تیم پایان یافت. میثم دورقی، هافبک شاهین بوشهر درباره تقابل با تیم سابق خود و شکست برابر فولاد گفت: ما از انگیزه زیادی برخوردار بودیم و به دنبال این بودیم تا موفقیت‌مان طی هفته‌های اخیر ادامه یابد. کاملا به شرایط حریف آگاه بودیم و آنالیز خوبی از آنها داشتیم. برای خودم هم از این بازی شرایط خوبی داشت تا بتوانم توانایی خودم را مقابل تیمی که در نیم فصل اول حضور داشتم نشان دهم.


وی ادامه داد: ما بازیکنان خوبی داریم اما شرایط دو تیم کاملا متفاوت بود. آنها تیمی هستند که برای صعود به رده بالاتر و کسب سهمیه می‌جنگند و در خانه شرایط خوبی داشتند. ما اما باید هر چه زودتر این بازی را فراموش کنیم و بازی‌ها هنوز ادامه دارد. بدون توجه به این بازی و شرایط دیگر تیم‌ها برای بازی‌های بعدی تمرکز خواهیم داشت تا بتوانیم به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.


دورقی درباره اینکه آیا در این شکست سه پیروزی پیاپی و غرور بازیکنان از این جهت تاثیر گذار بود گفت: ما چیزی به دست نیاورده‌ایم که بخواهیم مغرور شویم. هنوز در منطقه خطر هستیم و سقوط در کمین تیم شاهین قرار دارد. متاسفانه شرایط اخیر و بیماری کرونا نیز باعث شده تا نتوانیم هواداران را هم کنار خودمان داشته باشیم. باید هر چه زودتر این بازی را فراموش و جبران کنیم.


هافبک شاهین در پایان درباره بازی این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: آنها حریف سرسختی هستند. کمترین شانس را به رقبا می دهند و از نظر فاز دفاعی عملکرد خوبی دارند. باید به دنبال این باشیم تا به نتیجه لازم برسیم و هنوز فرصت برای جبران وجود دارد و نباید به سادگی از آن عبور کرد.

 

دیدگاه‌ها