کد خبر : 1671424 | 10 اسفند 1398 ساعت 11:30 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

نشست اضطراری ACL در انتظار تایید دولت امارات

روزنامه مطرح قطری با تایید خبری که دیروز در ورزش سه به آن پرداخته شد به ماجرای میزبانی امارات از نشست اضطراری نماینده های غرب قاره پرداخت.

نشست اضطراری ACL در انتظار تایید دولت امارات

به گزارش "ورزش سه"، دیروز خبری از کوالالامپور به گوش رسید مبنی بر این که روسای ای اف سی تصمیم به برگزاری دو نشست اضطراری در غرب و شرق قاره برای بررسی ابعاد بحران کروناویروس گرفته است که میزبانی منطقه غرب را به دبی و فدراسیون امارات سپرد.


در این راستا روزنامه الرایه با تایید خبری که دیروز ورزش سه به آن پرداخت مدعی شد موافقت با میزبانی از جلسه اضطراری ای اف سی برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا برعهده دولت امارات قرار گرفته است. شانزده نماینده باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 2020 از کشورهای عربستان، قطر، امارات، ایران، ازبکستان و عراق از هفتم آوریل آینده در خصوص سرانجام و آینده مسابقات در غرب آسیا تصمیم گیری شود.


 بعد از انتشار کروناویروس این نشست در دستور کار قرار گرفت تا تصمیمی مهم اتخاذ شود که میزبانی غرب به دبی سپرده شد و میزبانی شرق به کوالالامپور مالزی.از همین رو قبول میزبانی این نشست به دولت امارات سپرده شده است تا در صورت موافقت با برگزاری نشست، نماینده های باشگاه ها در تاریخ ذکر شده در این نشست سرنوشت ساز حاضر شوند.


خبرهایی به گوش می رسید مبنی بر این که با بحرانی تر شدن شرایط احتمال تعطیلی این فصل از لیگ قهرمانان نیز وجود دارد که تبعات این تصمیم ممکن است به تعطیلی بازی های ملی در فیفادی و انتخابی جام جهانی نیز کشیده شود.

دیدگاه‌ها