کد خبر : 1671575 | 10 اسفند 1398 ساعت 23:54 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

کابوس برنابئو برای رئال مادرید تمام می شود؟

رئال مادرید امیدوار به تغییر روند سال های اخیر مقابل بارسلونا در بازی فردا شب است.

کابوس برنابئو برای رئال مادرید تمام می شود؟



به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته های اخیر از فرم آماده اش فاصله گرفته و امتیاز از دست دادن های متوالی در لالیگا در نهایت باعث شد آنها هفته گذشته صدر جدول را به بارسلونا واگذار کنند. در ادامه رئال مادرید در برنابئو مقابل منچسترسیتی نیز مغلوب شد تا نگرانی در مورد تیم زین الدین زیدان بین هواداران این تیم افزایش یابد.

 

1482365

 

اما کهکشانی ها فردا شب در شرایطی پذیرای بارسلونا خواهند بود که هر چهار تقابل اخیر دو تیم در لالیگا و استادیوم برنابئو با برتری بارسا پایان یافته است. آخرین بار در فصل 15-2014 بود که رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی و در شرایطی که دروازه اش را در دقایق ابتدایی باز شده دید، موفق شد 1-3 بارسلونا را در استادیوم خانگی اش مغلوب سازد.  

 

دو شکست سنگین و پرگل 0-3 و 0-4 در سال های اخیر بدترین عملکرد رئال مادرید در برنابئو را مقابل رقیب دیرینه رقم زده و باخت های 0-1 و 2-3 نیز دیگر نتایج آنها در چهار فصل اخیر بوده است.

 

رئال مادرید برای بازگشت به صدر جدول چاره ای جز کسب پیروزی در دیدار فردا شب مقابل رقیب دیرینه ندارد و اگر رئال در این دیدار مغلوب شود، دیگر جبران فاصله با بارسلونا بسیار دشوار خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها