کد خبر : 1671989 | 13 اسفند 1398 ساعت 11:23 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بایرن: امیدوارم تنش‌ها فروکش کند

هانس فلیک سرمربی بایرن مونیخ می‌گوید امیدوار است تنش‌های اخیر و اعتراض هواداران فوتبال در آلمان فروکش کند.

سرمربی بایرن: امیدوارم تنش‌ها فروکش کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعتراض جنجالی هواداران بایرن مونیخ نسبت به رئیس باشگاه هوفن‌هایم در جریان دیدار اخیر دو تیم که به تنش‌های دامنه‌دار در فوتبال این کشور دامن زده است، هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ می‌گوید امیدوار است این تنش‌ها فروکش کند. فلیک در این باره گفت:" ما می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم".

 

1482896

 

شاگردان فلیک توانستند روز شنبه هوفنهایم را 6-0 شکست دهند ولی این بازی تحت تاثیر بنرهای توهین‌آمیزی قرار گرفت که هواداران بایرن در اعتراض به رئیس ثروتمند باشگاه هوفن‌هایم در ورزشگاه این تیم به نمایش گذاشتند. داور بازی را متوقف کرد هر چند در نهایت بازیکنان دو تیم بازی را از سر گرفتند ولی در زمان باقی‌مانده به پاسکاری در میانه میدان بسنده کردند. بعد از این بازی رئیس باشگاه بایرن کارل هاینتس رومینیگه و دیگر مسئولین این تیم انتقادهای شدیدی از هواداران این تیم کردند.

 

هانسی فلیک در جدیدترین اظهارنظر خود در این باره گفت:" ما اینجا هستیم که فوتبال بازی کنیم. هوادارن ما با انجام کارهایی که من تاییدشان نمی‌کنم و معتقدم باید به آنها رسیدگی شود بازی خودمان را خراب کردند. همه باید برای برطرف شدن تنش‌ها تلاش کنند ولی من می‌خواهم دوباره همه حواسم به فوتبال باشد و نه حاشیه‌ها".

 

 

دیدگاه‌ها