کد خبر : 1672000 | 13 اسفند 1398 ساعت 12:38 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی لایپزیش از ژاپنی‌ها: از کرونا ترسیدیم

باشگاه آلمانی لایپزیش به خاطر بیرون کردن چند هوادار ژاپنی از ورزشگاه این تیم به دلیل ترس از ویروس کرونا عذرخواهی کرد و آن را ناشی از اشتباه خواند.

عذرخواهی لایپزیش از ژاپنی‌ها: از کرونا ترسیدیم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلمانی لایپزیش بابت اینکه روز یکشنبه 20 هوادار ژاپنی این تیم به دلیل ترس از ابتلای آنها به ویروس کرونا توسط مقامات حراست استادیوم خانگی لایپزیش از ورزشگاه اخراج شده بودند عذرخواهی کرد و آن را ناشی از یک اشتباه دانست.

 

در جریان دیدار روز یکشنبه لایپزیش و بایر لورکوزن که در استادیوم خانگی لایپزیش، ردبول آرنا برگزار شد و با تساوی 1-1 به پایان رسید، بعد از گذشت ده دقیقه از بازی مامورین حراست استادیوم به سراغ گروهی 20 نفره از هواداران ژاپنی رفته و از آنها خواستند استادیوم را ترک کنند.

 

1483026

 

در بیانیه باشگاه لایپزیش درباره این اتفاق آمده:" ما در رابطه با هواداران ژاپنی‌مان مرتکب اشتباه شدیم و می‌خواهیم بابت این اشتباه عذرخواهی کنیم".

 

لایپزیش در ادامه بیانیه خود چنین آورد:" اما در رابطه با تلاش برای مقابله با ویروس کرونا ما به تلاش های خود و همکاری با مقامات مسئول ادامه می‌دهیم تا به بهترین راه‌حل برای همه مهمانان لایپزیش دست پیدا کنیم".

 

باشگاه تایید کرده که به نیروهای حراست استادیوم دستور داده شده بود که با توجه به احتمال شیوع ویروس کرونا، بازرسی و نظارت بر برخی گروه‌ها را افزایش دهند.

 

یک هوادار ژاپنی در توییتر خود نوشت که بدون مشکل وارد استادیوم شده بوده ولی بعد از گذشت ده دقیقه یک مامور حراست ورزشگاه به او نزدیک شده و اعلام کرده چون ژاپنی است احتمال دارد به ویروس کرونا مبتلا باشد و باید ورزشگاه را ترک کند.

 

باشگاه لایپزیش اعلام کرده که بعد از آن با هواداران ژاپنی که از استادیوم اخراج شده‌اند دیدار کرده و از آنها دلجویی کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها