کد خبر : 1672024 | 13 اسفند 1398 ساعت 14:21 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستین و نمره مردود در کلاس درس گواردیولا

کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری قبل از ال کلاسیکو فاش ساخت که با پپ گواردیولا صحبت کرده است.

ستین و نمره مردود در کلاس درس گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، کیکه ستین روز بازی رئال و منچسترسیتی در برنابئو حضور داشت و از نزدیک شکست کهکشانی ها را به نظاره نشست. او پس از بازی به دیدار پپ گواردیولا رفت و از او برای ال کلاسیکو توصیه هایی گرفت اما تیم او یکشنبه شب نتوانست برابر رئال کاری از پیش ببرد و 2-0 بازنده شد.

بسیاری تصور می کردند که رئال پس از شکست 1-2 از سیتی، برابر بارسا حرفی برای گفتن نخواهد داشت اما در عمل اینگونه نشد و این به تفاوت تفکرات پپ و ستین بر می گردد.

 

 

1482668

 

 

ستین گفته بود که از ایده های پپ استفاده خواهد کرد اما یا او همه صحبت های پپ را به خوبی درک نکرده یا پپ فراموش کرده برخی توصیه های لازم را به سرمربی بارسا بدهد.

 

سیتی در بازی برابر رئال حفظ توپ را فراموش کرد و برنامه تاکتیکی خود را روی ضد حملات گذاشت. ادرسون گلر سیتی ابایی از فرستادن توپ های بلند برای گابریل ژسوس نداشت و هافبک ها به جای پاس های عرضی بی شمار، به دنبال ارسال پاس های عمقی و موقعیت سازی برای مهاجمان بودند.

 

 

1481072

 

 

در سوی مقابل اما ستین روی همان تفکرات قبلی خود ماند. تیم او در برنابئو به دنبال مالکیت توپ و میدان بود و هافبک ها همواره اصرار به پاس های عرضی داشتند و عجیب بود که آرتور ملو در یک صحنه با پاسی عمقی مسی را با کورتوا تک به تک کرد.

در نیمه دوم بارها پاس کاری های بارسلونا توسط هافبک های رئال قطع شد و حیرت آور اینکه ستین پس از مشاهده شرایط بد تیمش در 45 دقیقه دوم، دستور تغییر تاکتیک نداد. او تنها اقدام به تعویض بازیکن کرد ولی برنامه تیمش هیچ تغییری به خود ندید.

پپ ایده های مخصوص به خود را دارد که از این حیث ستین به او بسیار شبیه است اما سرمربی سیتی مشکلی برای تغییر تاکتیک در برخی بازی ها ندارد و از ابزارهایش برای مقابله با هر تیمی به درستی استفاده می کند.

 

دیدگاه‌ها