کد خبر : 1672038 | 13 اسفند 1398 ساعت 16:35 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

سوال روز؛ چرا والورده از بارسا اخراج شد؟

11 بازی بارسا زیر نظر کیکه ستین نشان می دهد که اخراج ارنستو والورده نتوانسته تحول خاصی در این تیم ایجاد کند.

سوال روز؛ چرا والورده از بارسا اخراج شد؟

به گزارش"ورزش سه"، نزدیک به دو ماه پیش بود که ارنستو والورده از مربی‌گری بارسلونا برکنار شد و کیکه ستین به جای او هدایت آبی اناری ها برعهده گرفت.

ستین با شور و شوق فراوان در بارسا مشغول کار شد اما پس از گذشت 11 بازی، هواداران بارسلونا تغییرات خاصی در تیم شان از حیث کسب نتایج احساس نمی کنند.

 

 

1482742

 

 

والورده بارسا را در شرایطی ترک کرد که این تیم صدرنشین لالیگا بود. بارسا تحت هدایت او متحمل 4 شکست شد و در سوپرکاپ اسپانیا نیز ناکام ماند. بارسا در 26 بازی زیر نظر والورده در 62 درصد بازی ها پیروز شد اما با کیکه ستین در 11 بازی نیز تنها 64 درصد موفقیت داشته است.

بارسا با ستین از کوپا دل ری حذف شده و با شکست در ال کلاسیکو به رده دوم لالیگا و پایین تر از رئال سقوط کرد. بارسا با او متحمل سه شکست شده است.

 

 

1469482

 

 

در واقع تنها نقطه تفاوت بین والورده و ستین در سبک بازی بارساست جایی که با ستین، بارسا به بازی سازی از عقب میدان روی آورده و با پاس های فراوان و تملک توپ بیشتر، سعی در ضربه زدن به حریف خود دارد. خیلی از بردهای بارسا زیر نظر ستین با اختلاف گل اندک همراه بود و هواداران را تحت تاثیر قرار نداده است. بلوگرانا در نوکمپ و خارج از آن دو چهره متفاوت دارد و این بیش از هر چیزی هواداران را نگران می کند.

در واقع بارسا چه با والورده و چه با ستین، در خانه تیمی قدرتمند نشان داده و هرگز مغلوب نشده ولی در خارج از خانه(در همه رقابت ها) متحمل 7 شکست شده و 5 بار نیز متوقف شده است.

 

دیدگاه‌ها