کد خبر : 1672064 | 13 اسفند 1398 ساعت 18:20 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

ورود دادستان ایتالیا به استوری جنجالی رئیس اینتر

اظهارات جنجالی رئیس چینی باشگاه اینتر باعث ورود دادستانی ایتالیا به این موضوع شده است.

ورود دادستان ایتالیا به استوری جنجالی رئیس اینتر

به گزارش "ورزش سه"، ویروس کرونا طی هفته های اخیر کشور ایتالیا و مشخصا رقابت‌های سری آ را تحت تاثیر خود قرار داده است. هفته گذشته بود که دیدار بین دو تیم اینتر و سمپدوریا به دلیل جلوگیری از گسترش کرونا لغو شده بود. همچنین بعد از آن دربی حساس ایتالیا بین دو تیم یوونتوس و اینتر نیز لغو شد تا شدت حواشی پیرامون این موضوع به اوج خود برسد.

 

اتفاقات رخ داده و هرج و مرج ایجاد شده در مسابقات باعث شد که رئیس باشگاه اینتر نسبت به این موضوع اعتراض کند. شب گذشته بود که استیون ژانگ با قرار دادن متنی در صفحه اینستاگرام خود با انتقاد بسیار تند از پائولو دال پینو، رئیس سری آ از او به دلیل ناکامی در رسیدگی به ویروس کرونا و آشوب و هرج و مرج در تصمیم‌گیری‌های لیگ در این باره انتقادهای صریحی به عمل آورده و اذعان داشت که رئیس سری آ بزرگ ترین دلقکی است که در عمرش دیده است.

 

 

1483002

 

 

حالا اما اظهارنظرهای رئیس چینی باشگاه اینتر ابعاد گسترده تری پیدا کرده و در همین رابطه دادستان ایتالیا یعنی فدرال جوزپه تحقیقات خود را پیرامون این موضوع آغاز کرده است. حالا باید منتظر ماند و دید که نتیجه این تحقیقات چه خواهد بود و آیا محرومیتی در انتظار رئیس چینی نراتزوری خواهد بود یا خیر؟

دیدگاه‌ها