کد خبر : 1672189 | 14 اسفند 1398 ساعت 12:29 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوتار ماتئوس:

توخل، بهترین گزینه برای هدایت بایرن مونیخ

لوتار ماتئوس اسطوره بایرن مونیخ می‌گوید در صورتیکه باشگاه تصمیم بگیرد قرارداد سرمربی فعلی باشگاه هانسی فلیک را تمدید نکند، توماس توخل سرمربی PSG بهترین گزینه برای هدایت بایرن است.

توخل، بهترین گزینه برای هدایت بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به نتایج خوبی که بایرن مونیخ اخیرا کسب کرده به نظر می‌رسد او از شانس زیادی برای تمدید قرارداد خود با این باشگاه برخوردار باشد. فلیک تا پایان فصل جاری به عنوان سرمربی موقت بایرن منصوب شده و تا کنون صحبتی از تمدید قرارداد او مطرح نشده است.

 

در حالیکه گمانه‌زنی درباره آینده نیمکت بایرن در فصل آینده در آلمان مطرح است و با توجه به اینکه هنوز از طرف باشگاه پیشنهادی در این باره به فلیک ارائه نشده لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید در صورتیکه بایرن در نهایت تصمیم بگیرد با فلیک تمدید نکند بهترین گزینه برای هدایت این تیم توماس توخل، سرمربی آلمانی باشگاه PSG خواهد بود.

 

1483265

 

ماتئوس در گفتگو با اسکای اسپرتز گفت:" از زمانی که فلیک هدایت بایرن را بدست گرفته وضعیت باشگاه و به خصوص بازیکنان آرام و منظم بوده. حالا دیگر هیچ بازیکنی به خاطر شرایط تمرین یا کم بازی کردن غر نمی‌زند. این را باید نتیجه سیاست‌های فلیک دانست. از این گذشته نباید فراموش کرد که بایرن این روزها جذاب بازی می‌کند، حاکم بازی‌ها است و پیروز می‌شود".

 

ماتئوس در ادامه صحبت‌هایش گفت:" البته ممکن است بایرن در نهایت قهرمان بوندس‌لیگا نشده و از لیگ قهرمانان حذف شود. ولی باشگاه نمی‌تواند برای تمدید قرارداد یا برای روشن شدن وضعیت مربی فصل آینده‌اش تا پایان این فصل صبر کند. تنها گزینه می‌تواند توماس توخل باشد. هر چند واقعیت این است که من بعید می‌دانم او در بایرن خیلی موفق‌تر از فلیک باشد".

 

دیدگاه‌ها