کد خبر : 1672267 | 14 اسفند 1398 ساعت 17:37 | 67.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رادیو کاتالونیا

تراشتگن و آخرین فصل حضور در بارسلونا!

سنگربان آلمانی بارسا احتمالا آخرین فصل حضورش در بارسا را پشت سر می گذارد.

تراشتگن و آخرین فصل حضور در بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، پس از شکست در ال کلاسیکو و وضعیت بحرانی چند وقت اخیر بارسلونا طبیعی است که شایعات زیادی در مورد جدایی ستاره های مطرح این باشگاه مطرح شود ولی رادیو کاتالونیا امروز با مدرک، خبر از احتمال جدایی مارک آندره تراشتگن از بارسلونا داد.

یکی از روزنامه نگاران اخیرا در تماس با تراشتگن از وی درخواست کرده بود تا نگارش یک کتاب بیوگرافی از او را شروع کند که با پاسخ منفی سنگربان آلمانی روبرو می شود. تراشتگن به او گفته است که مطمئن نیست فصل بعد هم در بارسلونا حضور داشته باشد، پس بهتر این است که چنین ایده ای فعلا متوقف شود.

 

 

1482263

 

 

تراشتگن برای جدایی از بارسا دلایل خاص خود را دارد. در ماه های اخیر ارتباط او با برخی بزرگان رختکن بارسا تیره و تار شده است. به خصوص پس از درگیری لفظی با مسی در تمرینات ابتدای سال 2020، شرایط او در رختکن تغییر کرد.

برای بسیاری عجیب بود که چرا هیچ بازیکن بارسا پس از واکنش خیره کننده او روی شوت ایسکو در ال کلاسیکو به سمتش نرفت و تبریک نگفت.

تراشتگن اوایل فصل و پس از پیروزی دشوار 1-2 در زمین اسلاویا پراگ هم از شیوه بازی بارسا انتقاد کرده بود و گفته می شود او یکی از موافقان اخراج والورده بود؛ در حالی که بسیاری از جمله مسی مخالف چنین اتفاقی بودند.

با این همه، جدایی تراشتگن به سادگی میسر نخواهد بود. او تا 2022 با بارسا قرارداد دارد و رقم فسخش نیز 180 میلیون یورو است!

 

 

1455705

دیدگاه‌ها