کد خبر : 1672268 | 14 اسفند 1398 ساعت 17:43 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

گیگز: انتقادات از بیل طبیعی است

رایان گیگز، سرمربی تیم ملی ولز، معتقد است که گرت بیل باید در تیمی مثل رئال مادرید در هفته‌ عملکرد خوبی ارائه دهد تا مورد انتقاد قرار نگیرد.

گیگز: انتقادات از بیل طبیعی است

به گزارش "ورزش سه"، زین‌الدین زیدان در ابتدای فصل به طور کاملا صریح از عدم نیاز خود به گرت بیل صحبت کرده بود تا این ستاره ولزی در آستانه جدایی از رئال مادرید قرار بگیرد اما پس از کش و قوس های فراوان بیل در مادرید ماندگار شد.

 

گرت بیل در ابتدای فصل با ارائه بازی های فوق العاده، خودش را به زین‌الدین زیدان ثابت کرد؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن ۳۰ ساله یکی از کلیدی ترین مهره های مرد فرانسوی در آغاز فصل لقب گیرد اما همان اتفاق همیشگی یعنی مصدومیت باعث شد که بیل دوباره از ترکیب رئال دور شود.

 

 

1452129

 

 

سرمربی تیم ملی ولز معتقد است که گرت بیل باید در تیمی مانند رئال مادرید هر هفته عملکرد خوبی ارائه دهد تا مورد انتقادات فراوان قرار نگیرد. رایان گیگز در این باره گفت: " بیل مثل هر بازیکن دیگری که در یک تیم عالی بازی می کند، باید هر هفته عملکرد خوبی را از خود ارائه دهد. در غیر این صورت مورد انتقادات فراوانی قرار خواهد گرفت. این موضوع در باشگاه‌های بزرگ اجتناب ناپذیر است. با این وجود گرت بیل بازیکن بزرگی برای من به حساب می‌آید."

دیدگاه‌ها