کد خبر : 1674310 | 27 اسفند 1398 ساعت 09:57 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

باورنکردنی است اما حقیقت دارد؛

یک سال از گلزنی گرت بیل در لالیگا گذشت

مهاجم ولزی و گران‌قیمت رئال درست یک سال پیش در چنین روزی برای آخرین بار در ورزشگاه برنابئو موفق به گلزنی شد.

یک سال از گلزنی گرت بیل در لالیگا گذشت 

به گزارش "ورزش سه"، بیل که یکی از گران ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید است، در روز 16 مارس 2019 در بازی مقابل سلتاویگو در برنابئو دروازه حریف را باز کرد و امروز درست یک سال از آن تاریخ می‌گذرد.


 در آن برهه زمان رئال در وضعیت نامناسبی قرار داشت. پس از ناکامی‌های لوپتگی و سولاری که عملاً شانس بردن تمام جام ها را از دست داده بودند، این بار در اولین تجربه حضور بازگشت زیدان تماشاگران به نسبت بیشتری به سانتیاگو برنابئو آمدند تا فقط زیزو احساس غریبی نکند. رئال باید تا پایان جام در بازی‌هایی تشریفانی حاضر می شد که چندان رغبتی برای آن نداشت. اما این شاید بهترین زمان برای زیدان بود که برخی بازیکنانش را که پیش‌تر با آن‌ها به هر چه می‌خواست دست‌یافته بود، احیا کند و قدر مسلم یکی از آن‌ها گرت بیل بود. کاری که زیزو هیچ وقت موفق به انجام آن نشد.


در آن دیدار که در نهایت با برتری دو بر صفر رئال مقابل سلتا به اتمام رسید در دقیقه 77 مارسلو از سمت چپ نفوذ کرد و در حالی که مشخص بود از ابتدا بیل را در نظر دارد، توپ را به گرت سپرد. بیل توپ را کنترل کرد و برخلاف همیشه با پای راست دروازه سلتا را باز کرد. این هشتمین گل او در لالیگای آن فصل بود و در عین حال چهاردهمین گل او در کل فصل محسوب می شد. سه گل در لیگ قهرمانان و سه گل در جام باشگاه‌های جهان پایانی بود برافسانه بیل که قرار بود پس از کریس تمام داستان رئال با او رقم بخورد. گرت بیل که مجموعا 10 بار در سانتیاگو برنابئو گلزنی کرده بود، بعد از آن بازی دیگر هرگز پایش به گلزنی باز نشد. فصل گذشته او در سه بازی دیگر با لباس سفید مادرید مقابل هوئسکا، ایبار و اتلتیکو به میدان رفته بود.

 

1486132

ستاره سابق تاتنهام با گلزنی و بازی های درخشان به مادرید آمد اما با وجود استارت فوق العاده به مرور افتی عجیب را تجربه کرد.


اما در این فصل یک اتفاق ویرانگر رخ داد: او فقط یک جلسه از هفت دیداری که به تشخیص زیدان به میدان رفت را به طور کامل بازی کرد. درست است که وی صدمات مختلفی از ناحیه مچ پا و عضلات دو سر زانو دیده است، اما فاکتورهای دیگری نیز وجود داشته که باعث شده زیدان هیچگاه نتواند روی او حساب باز کند. وی در این فصل از بازی مقابل لوانته بازی نکرده است، به‌عنوان مثال وی در دیدار مقابل ویارئال اخراج شد و همچنین او بنری را در پایان دیدار مقدماتی جام جهانی با تیم ملی ولز، به صورت طعنه‌آمیز به زیدان و هواداران رئال نشان داده بود، علاوه بر آن پس از باخت مقابل رئال وایلکانو او درخواست غیرمعمولی از باشگاه داشت؛ بیل از باشگاه خواست که یک ماشین را از استادیوم وایکانو به فرودگاه ببرد و بعد  از آن به ولز برود، اتفاقی که باعث عصبانیت زیدان و بدتر شدن روابط وی با مربی شد.


امسال وی بار دیگر این حادثه را تکرار کرد: زیدان تصمیم گرفت او را برای بازی مقابل اوساسونا (که در طول هفته بازی می شد) به بازی فرانخواند با این هدف که برای دربی مقابل اتلتیکو آماده باشد. بیل از این تصمیم فنی خوشش نیامد. از آن زمان، یا او بازی را تمام نکرده است، یا از روی نیمکت، در کنار هم تیمی هایش بازی ها را تماشا می‌کرد. بیل امسال فقط یک مسابقه در برنابئو را به پایان رسانده است: تساوی مقابل وایادولید در روز دوم لیگ...


بازیکن ولزی محبوبیتش را در میان هواداران رئال مادرید از دست داده و به همین خاطر به نظر می‌رسد که آخرین ماه‌های حضورش در برنابئو را سپری می کند.

کیاوش عزیزی

 

1486130

این تصویر آخرین شادی گل گرت بیل در مادرید است. عکسی که با توجه به شرایط فعلی فوتبال اروپا شاید تبدیل به یک یادگاری برای خود او بشود!

دیدگاه‌ها