کد خبر : 1672269 | 14 اسفند 1398 ساعت 18:06 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

در دیدار با استقلال حداقل حقمان یک امتیاز بود

هخامنش: دلم برای فوتبال تنگ شد، به ایران برگشتم

مدافع بندر ترکمنی ذوب‌آهن می‌گوید پس از اینکه لیگ عراق به مدت دو ماه تعطیل شد تصمیم گرفت به ایران برگردد تا بیشتر در چشم باشد.

هخامنش: دلم برای فوتبال تنگ شد، به ایران برگشتم

به گزارش "ورزش سه"، وفا هخامنش مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بعد از حضوری تقریباً یک‌ساله در کشور عراق در نقل و انتقالات نیم‌فصل تصمیم گرفت به علت پاره‌ای مسائل به ایران برگردد و این بار لباس تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان را بر تن کند.


هخامنش در گفتگویی با خبرنگار "ورزش سه" در ابتدا درخصوص علت بازگشت خود از عراق گفت: «راستش را بخواهید در ابتدا شرایط خوب بود  اما به علت پاره ای مشکلات ،فدراسیون فوتبال این کشور، لیگ را به مدت دو ماه به حالت تعلیق درآورد.و در کل شرایط را برای ماندن مساعد ندیدم. تا حد زیادی هم ‌دلم برای فوتبال تنگ‌شده بود و با دو پیشنهادی که از تیم‌های فولاد و ذوب‌آهن به دستم رسید ترجیح دادم به ایران برگردم.»


وی در ادامه افزود: «ابتدا با فولاد وارد مذاکره شدم که در آخرین لحظات، آن‌ها به دلیل اینکه باید یک نفر را از لیست خودشان خارج کنند قادر به عقد قرارداد با من نشدند، اما ذوبی‌ها هم شرایطشان خوب بود که با صحبت‌هایی که با سرمربی داشتم تصمیم به حضور در این تیم گرفتم. همچنین می‌خواستم در سال جام جهانی توی چشم باشم که حداقل یک شانسی هم برای حضور در تیم ملی داشته باشم. من اگر به عراق رفتم قصدم درنهایت این بود که به کشورهای عربی دیگر ترانسفر شوم اما احساس کردم باوجوداینکه مدت کوتاهی که در ایران نبودم در حال فراموش‌شدن هستم.»


مدافع مرکزی ذوب‌آهن درباره صحبت‌های درولوویچ شب قبل از بازی مقابل استقلال و عصبانیت دانیال اسماعیلی فرد اظهار کرد: «در آن بازی فشار روی دانیال بسیار زیاد بود، ضمن اینکه بازیکنان استقلال هم‌روی مسائل روحی روانی او کارکرده بودند. اما درواقع همه ما احساس می‌کردیم نتیجه بازی باید به نفع ما به اتمام می‌رسید. حداقل یک مساوی دیگر حق ما بود که همان یک امتیاز هم می‌توانست به خاطر اختلافات کم تیم‌ها در جدول، خیلی به ما کمک کند. البته شاید باور نکنید خود دانیال هنوز به اصفهان نرسیده و در داخل هواپیما خودش از عصبانیت داخل میکسد زون ناراحت بود.»

 

1483356


هخامنش درخصوص کار کردن با درولوویچ هم گفت: «خب با بسیاری از بچه‌ها که صحبت کردم اکثراً اعتقاد داشتند تا قبل از آمدن درولوویچ، تیم از نظم کافی برخوردار نبود و آزادی زیادی در اردوها حاکم بود. اما با ورود این سرمربی و سخت‌گیری‌هایی که انجام می‌دهد آن نظم لازم به تیم برگشته است. او بسیار نکته‌بین است و تمام تمرینات را فیلم‌برداری می‌کند و سپس آنالیز تمرینات را بعد از هر جلسه به تک‌تک بازیکنان می‌دهد تا هر بازیکن از شرایط خودش آگاه شود که در جلسه بعدی با آمادگی بیشتری در تمرینات حضور یابد. ازنظر فنی هم خب نتایج تا حد زیادی نشان می‌دهد که تیم فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و اگر شرایط داوری تا این حد به ضرر ما نبود نتایج می‌توانست از این هم بهتر باشد اما بالاخره این سوت‌های اشتباه هم تمام می‌شود.»


او درباره اینکه گفته می‌شود هنوز هم عده‌ای در درون تیم از رفتن منصوریان ناراحت هستند بیان کرد: «مطمئناً این امر تا حد زیادی طبیعی است. بازیکنان تا بیایند با افکار و روحیات سرمربی جدید آشنا بشوند زمان می‌برد. اما در کل همه نظرات نسبت به سرمربی مثبت است و در کل همه بچه‌ها سعی می‌کنند خودشان را با روحیات و تاکتیک‌های مربی جدید وفق بدهند.»


هخامنش درباره پست خودش در ذوب‌آهن و زوج خط دفاعی‌اش افزود: «من در این 5 بازی که در خدمت ذوب‌آهن بودم که در تمام بازی‌ها به‌صورت ثابت به میدان رفتم اما با توجه به اینکه ما با سیستم‌های مختلفی مثل سه دفاع  و چهار دفاع به میدان رفتیم با هادی و نژاد مهدی و وحید محمد زاده بازی می‌کنم ولی در دیدار مقابل استقلال از من خواسته شد در پست دفاع راست بازی کنم و من هم پذیرفتم اما درنهایت پست تخصصی من دفاع میانی است. ولی بااین‌وجود تابع نظرات کادر فنی هستم.»

 

 

1483344

 

 

وفا هخامنش در ارتباط  شیوع ویروس کرونا و شرایط مقابله با این ویروس گفت: «خب من و خانواده‌ام مثل همه استرس این ویروس را داریم و واقعاً از خانه نمی‌توانیم بیرون بیاییم. در حال حاضر هم که خوشبختانه بازی‌ها تا آخر اسفند تعطیل اعلام شد که فکر می‌کنم تصمیم خوبی بود. مربی تیم هم به ما گفته که تا دو روز به او وقت بدهیم که تصمیم نهایی را درخصوص ادامه تمرینات اتخاذ کند. اما تمام توصیه‌های بهداشتی را تا آنجا که می‌شود رعایت می‌کنیم که امیدوارم این روزها را با سلامتی پشت سر بگذاریم.»


وی همچنین درباره درخواست سرمربی مبنی بر درخواست مرخصی که امروز در رسانه‌ها آمده است افزود: «من اطلاع خاصی ندارم. ولی ما امروز هم طبق روال تمریناتمان را برگزار می‌کنیم. اما احتمال می‌دهم اگر این‌طور باشد به خاطر همین ویروس کرونا است و پیش‌بینی خودم هم این است که با توجه به تعطیلی لیگ تا پایان اسفند دستور قرنطینه به بازیکنان داده شود تا پیک این ویروس رد شود و انشاء الله همه‌چیز به شرایط عادی برگردد.»

دیدگاه‌ها