کد خبر : 1672273 | 14 اسفند 1398 ساعت 18:09 | 74.4K بازدید | 0 دیدگاه

من پرسپولیس را ترک نکرده ام

پیغام جدید استوکس؛ از امنیت ایران مطمئن شوم، برمی‌گردم

مهاجم ایرلندی پرسپولیس در یکی دو ساعت اخیر فعالیت های مجازی زیادی انجام داده تا پیام خود را به هواداران و مسئولان این تیم برساند.

پیغام جدید استوکس؛ از امنیت ایران مطمئن شوم، برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی استوکس که بعد از دیدار با شارجه امارات به تهران برنگشت و شیوع ویروس کرونا را دلیل این کار خود عنوان کرده بود، پس از اینکه در لندن بازداشت و سپس با قید وثیقه آزاد شد، حالا فعالیت مجازی خود را افزایش داده و تصمیم دارد پیغامی به باشگاه پرسپولیس و هوادارانش بدهد.

 

استوکس ابتدا یک پست در اینستاگرام منتشر کرد و کلمه back را ذیل آن نوشت. این کلمه تا حدودی به احتمال بازگشت وی به ایران دامن می زد؛ به خصوص که از باشگاه پرسپولیس درباره احتمال شکایت فیفا و البته جریمه سنگین این بازیکن طبق قرارداد شنیده می شد.

 

1483347

 

اما فعالیت اینستاگرامی عصرگاهی استوکس به این پست محدود نشد و او به مرور حرف هایش را با وضوح بیشتری بیان کرد؛ این بار در استوری ها.

 

 

اولین استوری این بازیکن پرحاشیه یک عکس از صفحه چت او با مدیربرنامه های ایرانی اش بود.

در این مکالمه استوکس درباره یک خبر از نشریه سان پیرامون اخراجش از پرسپولیس و شکایت این باشگاه از مدیربرنامه اش پرسیده بود و او به استوکس این اطمینان را داده که با مدیران پرسپولیس صحبت کرده و این خبر دروغ است. نکته جالب این بود که آنتونی استوکس در متن خبر با اسم «حسن انصاریفرد» روبرو شده و او را نشناخته بود و به همین دلیل از مدیر برنامه هایش پرسیده بود که این نام چه کسی است.

 

1483349

 

 

دومین استوری آنتونی، حرف های کاملا مستقیم خطاب به پرسپولیسی ها بود تا همه چیز را از جانب خود روشن کند. ترجمه پیغام استوکس به این شرح است:

«اجازه بدهید واضح توضیح بدهم. من باشگاه پرسپولیس را ترک نکرده ام. من در دبی بودم و تمامی پروازهای ورودی و خروجی به ایران متوقف و مرز بسته شده بود. من به خاطر شیوع ویروس کرونا نمی‌توانستم به ایران برگردم.
 حالا در ایران تمامی بازی‌های باشگاه من و رویدادهای اجتماعی برای کنترل بیشتر ویروس کنسل شده. من فقط صبر می کنم تا اطمینان پیدا کنم که برای بازگشت امنیت وجود دارد. به همین سادگی!
من تا وقتی که مطمئن نشوم یک کشور 100 درصد امن هست، قصد سفر به آن را ندارم. هر کسی هم در شرایط من، دقیقا همین کار را می‌کند!»

 

1483348

 

حالا باید دید این کشمکش بین بازیکن و باشگاه به کجا ختم می شود و آیا استوکس باز هم در لباس پرسپولیس رویت خواهد شد یا ماجرای دردسرهای او به یک نقطه تاریک اخلاقی دیگر در کارنامه بازیکن ایرلندی و یک پرونده اختلافی دیگر برای پرسپولیس تبدیل می شود.

دیدگاه‌ها