کد خبر : 1672310 | 14 اسفند 1398 ساعت 23:25 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

بالاخره لحظه‌ی بازگشت پل پوگبا فرا رسید

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد در آستانه بازگشت به میادین قرار گرفته است.

بالاخره لحظه‌ی بازگشت پل پوگبا فرا رسید


به گزارش "ورزش سه"، فصل در حال نزدیک شدن به روزهای پایانی بوده و هنوز خبری از پل پوگبا در ترکیب یونایتد نیست. این ستاره گرانقیمت تقریبا از سپتامبر سال گذشته جایی در ترکیب تیمش نداشته و اوله گونار سولسشر نیز اعلام کرد پل پوگبا می تواند از هفته دیگر به طور کامل در تمرینات شرکت کند.

 

1477243

 

پل پوگبا در این فصل فقط هشت بار برای تیمش به میدان رفته و در ماه های اخیر مدت زیادی را در آمریکا و دبی سپری کرده تا بهبود یابد. منچستریونایتد در روزهای پایانی فصل به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و بازگشت پل پوگبا می تواند به سولسشر در این مسیر کمک کند.

 

البته به نظر می رسد این آخرین روزهای حضور پل پوگبا در اولدترافورد باشد. ستاره فرانسوی از شرایطش در یونایتد راضی نیست و اخبار حاکی از تمایل تیم هایی چون رئال مادرید و یوونتوس به خرید این بازیکن است. مینو رایولا چندی قبل فاش کرد این بازیکن در اولدترافورد شرایط خوبی ندارد و به دنبال جدایی است. با توجه به اینکه قرارداد پل پوگبا در سال 2021 به پایان می رسد، به سود یونایتد است که او را همین تابستان به فروش برساند، وگرنه پل پوگبا تابستان سال بعد به رایگان از یونایتد جدا خواهد شد.

دیدگاه‌ها