کد خبر : 1672366 | 15 اسفند 1398 ساعت 13:20 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

آینده زلاتان در میلان در گرو مذاکره با گازیدیس

به گزارش گاتزتا دلواسپورت زلاتان ابراهیموویچ تمایل دارد در فصل آینده هم بازیکن میلان باشد ولی آینده قطعی او بعد از مذاکراتش با ایوان گازیدیس مدیر اجرایی ارشد باشگاه مشخص خواهد شد.

آینده زلاتان در میلان در گرو مذاکره با گازیدیس

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در روزهای اخیر و تغییر و تحولات انجام شده درباشگاه آث میلان، برخی رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند رالف رانگنیک که به عنوان سرمربی آینده میلان معرفی شده نیازی به زلاتان در تیم خود نخواهد داشت و در نتیجه ایبرا به احتمال زیاد در پایان فصل روسونری را ترک خواهد کرد ولی گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید چون زلاتان شخصا تمایل دارد فصل آینده هم بازیکن میلان باشد، مینو رایولا مدیر برنامه‌هایش به زودی در این باره با ایوان گازیدیس مدیر اجرایی ارشد باشگاه مذاکره خواهد کرد و تکلیف آینده زلاتان در این مذاکرات مشخص خواهد شد.

 

1483487

 

بعد از قوت گرفتن شایعات خداحافظی قریب‌الوقوع زمونمیر بوبان و پائولو مالدینی با باشگاه میلان به نظر می‌رسد زلاتان دو نفر از حامیان اصلی خود را در این باشگاه از دست خواهد داد. زلاتان در ماه ژانویه از آمریکا به میلان آمد و قراردادی شش ماهه امضا کرد البته با این گزینه که قراردادش بعد از تابستان پیش رو قابل تمدید باشد.

 

زلاتان در پیامی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد هواداران میلان را دچار شک کرده و گروهی معتقدند معنی پیام او تمایل به ماندگار شدن در میلان بوده و عده دیگری می‌گویند زلاتان اعلام کرده که در صورتیکه باشگاه او را نخواهد، میلان را ترک خواهد کرد. زلاتان در این پست اینستاگرامی نوشت:" یا کاری را با شور و شوق انجام بده یا اصلا انجام نده".

 

1483486

 

 

دیدگاه‌ها