کد خبر : 1672433 | 15 اسفند 1398 ساعت 22:42 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ والنسیا-آتالانتا و ختافه- اینتر پشت درهای بسته

یوفا به شکل رسمی تایید کرد که دو دیدار والنسیا-آتالانتا و ختافه- اینتر به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا پشت درهای بسته انجام خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا، شایعات درباره احتمال لغو بازی های اروپایی تیم های این کشور و یا برگزاری بازی آن ها پشت درهای بسته به گوش می رسید؛ موضوعی که حالا به واقعیت تبدیل شده است.

 

 

1483468

 

دقایقی پیش یوفا در بیانیه‌ای به شکل رسمی اعلام کرد که دو دیدار والنسیا-آتالانتا و ختافه- اینتر به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا پشت درهای بسته انجام خواهد شد. در بیانیه یوفا در این باره آمده است: " به دنبال تصمیمات اتخاذ شده از سوی مسئولان ایتالیا و اسپانیا و به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا دو مسابقه اروپایی بین تیم های این کشورها برگزار خواهد شد اما پشت درهای بسته.

 

 

این دیدارها شامل بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم والنسیا و آتالانتا و همچنین دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا میان تیم های ختافه و اینتر می شود. هرگونه به روزرسانی بیشتر در مورد سایر مسابقات رقابت های UEFA ، در موعد مقرر در سایت UEFA.com منتشر می شود."

 

نکته جالب درباره بیانیه یوفا اما این موضوع بر می گردد که در آن هیچ صحبتی درباره بدون تماشاگر برگزار شدن دیدار های یووه- لیون و ناپولی- بارسا به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها