کد خبر : 1672466 | 16 اسفند 1398 ساعت 12:05 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

جشن فینالیست شدن سنت‌اتین روی زمین چمن(عکس)

باشگاه فرانسوی سنت‌اتین با پیروزی مقابل رن بعد از 38 سال به فینال جام حذفی فرانسه راه یافت تا هوادارانش با ورود به زمین چمن این موفقیت بزرگ را در کنار بازیکنان‌شان جشن بگیرند.

جشن فینالیست شدن سنت‌اتین روی زمین چمن(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سنت‌اتین دیروز در نیمه‌نهایی جام حذفی فرانسه در مقابل قهرمان دوره قبلی این رقابتها رن ایستاد و در خانه خود موفق شد به لطف گل ثانیه آخری ریاض بودبوز ستاره الجزایری خود در دقیقه 90+4 حریفش راشکست داده و بعد از 38 سال راهی فینال جام حذفی فرانسه شود.

 

1483614

 

سنت‌اتین حالا باید در روز ششم اردیبهشت در ورزشگاه استاددوفرانسه به مصاف رکورددار قهرمانی درجام حذفی فرانسه، پاری سن ژرمن برود. PSG تا کنون دوازده بار فاتح این  جام شده ولی سنت‌اتین آخرین بار در سال 1977 یعنی چهل و سه سال پیش توانسته فاتح این جام باشد.

 

سنت‌اتین در حال حاضر در جدول لیگ فرانسه، لوشامپیونا، در قسمتهای پایین جدول قرار داشته و با منطقه خطر سقوط تنها دو امتیاز فاصله دارد.

 

1483613

 

اما واکنش هواداران سنت‌اتین بعد از راه‌یابی تیم‌شان به فینال جام حذفی در رسانه‌های ورزشی مورد توجه قرار گرفته است. این هواداران بعد از سوت پایان مسابقه به زمین چمن هجوم آورده و ساعتها بر روی چمن استادیوم خانگی‌شان به جشن و پایکوبی پرداختند.

 

 

دیدگاه‌ها