کد خبر : 1672637 | 17 اسفند 1398 ساعت 14:51 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

قرنطینه خارجی‌های شهرخودرو در مشهد

مربی و بازیکن خارجی شهرخودرو این روزها در قرنطینه هتلی به سر می‌برند.

قرنطینه خارجی‌های شهرخودرو در مشهد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به تعویق افتادن لیگ‌برتر باعث مرخصی بلند مدت بازیکنان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها شده، لغو پروازهای خارجی و زمان نامعلوم تا شروع دوباره تا هفته بعد لیگ باعث شده تا خارجی‌های لیگ‌برتر، چاره‌ای جز اقامت در هتل نداشته باشند که بازیکن و مربی شهرخودرو نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
کوزین مربی ایتالیایی و میروسلاو اسلاووف اوکراینی مهاجم شهرخودرو این روزها در هتل آبان مشهد دوران قرنطینه را می‌گذرانند تا با عادی شدن شرایط و دستور مجتبی سرآسیایی، دوباره در تمرینات این تیم مشهدی حاضر شوند.


از مشهد خبر می‌رسد که در این شرایط دشوار روحی برای بازیکنان خارجی، کوزین ایتالیایی چندان تمایلی برای خروج از هتل نشان نمی‌دهد و بیشتر خود را صرف مطالعه و جستجو در اینترنت کرده اما میروسلاو از فرصت استفاده کرده و با استفاده از مربیان بدنساز مشغول آماده‌سازی بدنی خود در ارتفاعات خالی از رفت و آمد مشهد است تا به شرایط مطلوب کادر فنی دست پیدا کند.


شنیده‌ها حاکی از آن است به احتمال فراوان اگر تصمیم قریب الوقوعی از سوی سازمان لیگ گرفته نشود شهرخودرویی‌ها از روز دوم فروردین ماه رسما تمرینات خود را زیر نظر مجتبی سرآسیایی از سر خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها