کد خبر : 1672742 | 17 اسفند 1398 ساعت 22:06 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر ذائقه ستاره آلمانی؛ رد پیشنهاد سیتی

به نظر می رسد لروی سانه، ستاره آلمانی منچسترسیتی در مورد آینده تغییر عقیده داده است.

تغییر ذائقه ستاره آلمانی؛ رد پیشنهاد سیتی


به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه وینگر جوان و آلمانی منچسترسیتی فصل گذشته تا آستانه انتقال به بایرن مونیخ پیش رفت و به نظر می رسید فاصله ای تا نهایی شدن این انتقال وجود نداشته باشد، اما یک مصدومیت نابهنگام که تا امروز نیز او را از میادین دور نگه داشته، باعث منتفی شدن این انتقال شد. در ماه های اخیر نیز اخبار فراوانی در مورد به جریان افتادن دوباره این روند در ماه های منتهی به پایان فصل شنیده شده بود، اما نشریات انگلیسی امروز مدعی شدند حالا لروی سانه تغییر عقیده داده و امیدوار به ماندن در منچسترسیتی است.

 

1473699

 

به نظر می رسد برنامه های بایرن مونیخ برای فصل نقل و انتقالات تابستانی هنوز روشن نبوده و مشخص نیست هانسی فلیک علاقه ای به کار کردن با لروی سانه دارد یا خیر. به همین دلیل، این ستاره آلمانی در خصوص تصمیم گیری در مورد رابطه با اینده دچار تردید شده و امیدوار است منچسترسیتی برای تمدید قرارداد به او پیشنهاد بدهد.

 

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی چندی قبل ابراز امیدواری کرد لروی سانه فصل بعد هم در رختکن این تیم باقی بماند و ممکن است این اتفاق رخ دهد. لروی سانه در هفته های اخیر به تمرینات گروهی سیتی اضافه شده و به نظر می رسد به زودی قادر به بازگشت به میادین خواهد بود.

دیدگاه‌ها