کد خبر : 1672854 | 18 اسفند 1398 ساعت 19:20 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: ترکیب یونایتد و سیتی برای دربی امشب

در آستانه برگزاری دربی شهر منچستر در ورزشگاه اولدترافورد ترکیب رسمی دو تیم برای شرکت در این مسابقه اعلام شد.

رسمی: ترکیب یونایتد و سیتی برای دربی امشب

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بزرگ شهر منچستر از دقایقی دیگر در ورزشگاه اولدترافورد این شهر، خانه باشگاه منچستریونایتد به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان اوله گنار سولسشر و پپ گواردیولا در این بازی به دنبال پیروزی خواهند بود.

درحالیکه دقایقی بیشتر به شروع این مسابقه بزرگ شهر منچستر باقی نمانده هر دو باشگاه ترکیب یازده نفره اصلی خود را منتشر کردند.

همانطور که انتظار می‌رفت ادرسون و دخیا به ترتیب محافظت از دروازه‌های منچستریونایتد و منچسترسیتی را به عهده خواهند داشت. نکته جالب، استفاده سولسشر از سه  دفاع یعنی لیندلوف، مگوایر و شاو در این بازی است. ویلیامز هم که در دو هفته اخیر در هیچ بازی‌ای در ترکیب اولیه یونایتد حضور نداشته حالا در دربی از ابتدا برای شیاطین سرخ به میدان خواهد رفت. عدم حضور مک‌تومینای از دیگر نکات جالب فهرست یونایتد در این بازی است.

 

در سوی دیگر میدان سیتی که حالا دیگر امیدی به قهرمانی در این فصل لیگ برتر ندارد با توجه به پیروزی اخیرش مقابل رئال مادرید در برنابئو با روحیه بالایی به مصاف یونایتد می‌رود. گواردیولا در خط حمله از استرلینگ و آگوئرو استفاده می‌کند و فرناندینیو در این بازی بازوبند کاپیتانی سیتی را به بازو خواهد بست. نام دی‌بروین در فهرست یازده نفره بازیکنان سیتی در این بازی به چشم نمی‌خورد.

 

منچسترسیتی: ادرسون، کانسلو، اوتامندی، فرناندینیو، زینچنکو، رودریگو، گوندوگان، فودن، برناردو، استرلینگ، آگوئرو

منچستریونایتد: دخیا، لیندلوف، مگوایر، شاو، وان بیساکا، ماتیچ، فرد، برونو فرناندس، ویلیامز، جیمز، مارسیال

 

1484141

 

1484142

 

 

دیدگاه‌ها