کد خبر : 1672938 | 19 اسفند 1398 ساعت 10:52 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه مذاکره استقلال با وکلای سرور

در انتظار پایان پرونده 93 هزار دلاری جپاروف

تلاش ها برای فرار از کابوس 93 هزار دلاری استقلال ادامه دارد تا ظرف دو روز آتی این پرونده بسته شود.

در انتظار پایان پرونده 93 هزار دلاری جپاروف

به گزارش "ورزش سه"، همان طور که در خبرها آمده بود باشگاه استقلال براساس ابلاغیه رسمی فیفا تنها تا صبح روز چهارشنبه برای تسویه حساب با ستاره ازبکستانی سابق خود مهلت دارد در غیر این صورت حکم محرومیت آنها از دو پنجره نقل و انتقالاتی از سوی فیفا صادر خواهد شد.


در شرایطی که نزدیکان علی فتح ا.. زاده مدعی شدند سرپرست جدید باشگاه سخت در تلاش است تا راهکاری برای فرار از این کابوس بیابد به همین خاطر تمام تمرکز خود را روی مذاکره با طرف های طلبکار گذاشته بلکه مهلتی بیشتر برای پرداختی ها بگیرد آخرین شنیده ها حاوی اخبار خوبی نیست چون رایزنی ها با سرورجپاروف و وکلای او چندان رضایت بخش پیش نرفته است.


در شرایطی که شاکی پرونده بنا به حکم صادره تنها تا مهلت قانونی به استقلال وقت داده تا این واریزی انجام شود تحریم های بانکی از یک سو همین طور تامین منابع مالی مورد نظر از سوی دیگر مزید برعلت شده تا فتح ا.. زاده و همکارانش در باشگاه هنوز برای فرار از نتایج ناخوشایند پرونده به نتجه مثبتی نرسند.


حال همه انتظار دارند در 48 ساعت آتی تلاش های فتح ا.. زاده در اولین چالش بزرگ مدیریت دوباره در استقلال به نتیجه برسد تا این پرونده مهم در آستانه نوروز 99 به بایگانی سپرده شود. موفقیتی که می تواند انگیزه ای دو چندان برای استقلالی ها در راه فرار از چالش ها دشوارتر پیش رو از جمله شکایت وینفرد شفر و آندره آ استراماچونی نیز باشد.

دیدگاه‌ها