کد خبر : 1673040 | 19 اسفند 1398 ساعت 19:32 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

بوندسلیگا هم احتمالا بدون تماشاگر می‌شود

با شیوع روزافزون ویروس کرونا نگرانی‌های زیادی در ارتباط با برگزاری مسابقات فوتبال بدون حضور تماشاگر و پشت درهای بسته در آمان به وجود آمده است.

به گزارش "ورزش سه"، طبق گزارش کاملی که روزنامه بیلد در همین خصوص منتشر کرده است این احتمال هست که از هفته آینده این رقابت‌ها بدون تماشاگر انجام شوند. امروز کریستین سیفرت مدیر اجرایی سازمان لیگ آلمان در گفتگویی با بیلد اعلام کرد: «اما دوست داریم که هفته بعدی مسابقات بوندس لیگا با حضور تماشاگران برگزار شود، اما متاسفانه این تصمیم واقع‌بینانه و درستی نیست.»
اما بااین‌حال "سیفرت" لغو کامل هفته 26 بوندس لیگا را رد.


سیفرت در ادامه گفت: "ما می‌خواهیم تصمیمی که گرفته می‌شود صرفاً ورزشی باشد. اما با توجه به حجم زیاد بیننده‌ها و اینکه آِیا می‌توانیم رقابت‌ها را بدون تماشاگر برگزار کنیم تصمیمی است که باید مسئولان امر و رده‌بالاتر اتخاذ کنند. »

 

1484400

 

1484402

 

1484401


مدیر اجرایی سازمان لیگ آلمان وقفه در بوندس لیگا را یک " شایعه ساختگی " می‌داند. وی اضافه می‌کند: «هدف ما این نیست که برگزاری بازی‌ها را به تعویق بیاندازیم، چرا که از قراردادها و تبعات ناشی از عدم برگزاری مسابقات اطلاع کاملی داریم و به همین دلیل این گزینه را کاملاً کنار می‌گذاریم. اما در اواسط این ماه باید یک جلسه بین مدیران عامل و اجرایی هر باشگاه داشته باشیم تا باشگاه‌ها بتوانند خودشان با توجه به این خطرات ناشی از این ویروس برنامه‌ریزی کنند.»

 

وی همچنین تأکید کرد: «از جمله موارد دیگر، دربی روهر بین بوروسیا دورتموند و شالکه 04 قرار است روز شنبه (ساعت 3.30 بعدازظهر) برگزار شود. به همین خاطر باید روز سه‌شنبه تصمیمی اتخاذ شود که آیا این بازی می‌تواند طبق برنامه‌ریزی به انجام برسد یا حتی به‌طور کامل لغو شود. شاید تصمیم به‌گونه‌ای گرفته شود که فقط سرپرستان، توپ‌جمع‌کن‌ها، کارمندان عرصه ورزش و روزنامه‌نگاران حضورداشته باشند.


جنس اسپان، وزیر بهداشت فدرال، مجدداً از ورزش آلمان خواست تا رویدادهای مهم روز دوشنبه را لغو کند. اسپان توصیه خود را روز یکشنبه در برلین تکرار کرد. این سیاستمدار گفت: «مطمئناً حضور در یک کنسرت یا تماشای یک بازی فوتبال مهم‌تر از جان ما نیست .»

دیدگاه‌ها