کد خبر : 1672984 | 19 اسفند 1398 ساعت 14:20 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: پی‌اس‌جی- دورتموند بدون تماشاگر شد

یوفا اعلام کرد که دیدار برگشت تیم های پاری سن ژرمن و بروسیا دورتموند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

رسمی: پی‌اس‌جی- دورتموند بدون تماشاگر شد

به گزارش "ورزش سه"، پاریسی ها که در دیدار رفت با نتیجه 2-1 مغلوب دورتموند شدند، قرار است چهارشنبه شب از شاگردان لوسین فاوره پذیرایی کنند اما اکنون اعلام شد که این دیدار بدون تماشاگر برگزار می شود.

این تصمیم پس از آن گرفته شد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه در چند روز گذشته افزایش قابل توجهی داشت و اکنون برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس، پاریسی ها از حضور تماشاگر در این دیدار مهم محروم شده اند.

 

1479227

 

همچنین گفته می شود دیدار تیم های بارسلونا و ناپولی هم ممکن است پشت درهای بسته برگزار شود. قرار است امروز مسئولان ایالت کاتالونیا با مدیران بارسا در این مورد جلسه ای برگزار کنند.

این در حالی است که پیش از این اعلام شده بود دیدار تیم های والنسیا- آتالانتا در چمپیونزلیگ و ختافه-اینتر در لیگ اروپا هم بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

شیوع ویروس کرونا در اروپا به ویژه ایتالیا، تاثیر زیادی روی برگزاری دیدارهای فوتبال داشته است. چند دیدار مهم هفته قبل سری آ به دلیل ترس از افزایش شیوع این ویروس به تعویق افتاد و دیدار حساس شب گذشته یوونتوس-اینتر هم بدون تماشاگر برگزار شد.

دیدگاه‌ها