کد خبر : 1671858 | 12 اسفند 1398 ساعت 13:20 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه نگرانی‌ها از ویروس کرونا

لیگ برتر انگلیس در آستانه بازی‌های بدون تماشاچی

درحالیکه آینده لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، مسئولین اتحادیه فوتبال انگلیس امروز برای شرکت در اجلاسی اضطراری به آمستردام سفر می‌کنند.

لیگ برتر انگلیس در آستانه بازی‌های بدون تماشاچی

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه نگرانی درباره شیوع ویروس کرونا در بریتانیا مقامات و مردم این کشور را به شدت نگران کرده و آینده مسابقات لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد مقامات اتحادیه فوتبال انگلیس امروز برای شرکت در اجلاسی اضطراری به شهر آمستردام سفر می‌کنند، اجلاسی که ممکن است آینده مسابقات فوتبال در انگلیس را روشن کند.

 

1482828

 

مت هنکاک وزیر بهداشت انگلیس اعلام کرد ممکن است دولت این کشور کلیه رویدادهای عمومی و پرجمعیت را تعطیل کند، رسانه‌ها اعلام کردند که در این صورت ممکن است مسابقات فوتبال در این کشور بدون تماشاچی برگزار شود. همچنین به نظر می‌رسد بازی‌های دوستانه تیم ملی انگلیس مقابل ایتالیا و دانمارک که قرار بود در ماه جاری میلادی در ومبلی برگزار شود به احتمال زیاد لغو خواهد شد.

 

بعد از تصمیم دولتهای ایتالیا، سویس و فرانسه برای تعویق مسابقات فوتبال به نظر می‌رسد احتمال اینکه بازی‌های آتی چمپیونزلیگ و لیگ اروپا هم بدون تماشاچی برگزار شوند وجود دارد. این وضعیت همچنین برگزاری رقابتهای یورو 2020 که قرار است در ماه‌های خرداد و تیر در دوازده کشور مختلف اروپایی برگزار شود را هم زیر سوال برده است.

 

مسئولین اتحادیه فوتبال انگلیس امروز در جلسه کمیته اجرایی یوفا در شهر آمستردام شرکت خواهند کرد و انتظار می‌رود در این جلسه تصمیمات مهمی درباره روند برگزاری مسابقات فوتبال در شرایط شیوع ویروس کرونا گرفته شود.

 

دیدگاه‌ها