کد خبر : 1673107 | 20 اسفند 1398 ساعت 10:00 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

اشرف حکیمی: رئال بخواهد به برنابئو برمی‌گردم

اشرف حکیمی ستاره قرضی دورتموند می‌گوید اگر رئال مادرید خواهان بازگشت او باشد در پایان فصل به برنابئو برخواهد گشت.

اشرف حکیمی: رئال بخواهد به برنابئو برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، اشرف حکیمی، ستاره مراکشی خط دفاعی بوروسیا دورتموند که به صورت قرضی از رئال مادرید به این تیم آلمانی ملحق شده می‌گوید خود را همچنان مادریدی می‌داند و اگر رئال خواهان بازگشت او باشد در پایان فصل جاری به برنابئو بازخواهد گشت.

 

حکیمی در سال 2018 با یک قرارداد قرضی دو ساله از رئال به دورتموند پیوست و در این مدت برای زردپوشان آلمانی نمایش‌های درخشانی داشته. گفته می‌شود حکیمی 21ساله در پایان فصل جاری دورتموند را ترک خواهد کرد ولی این لزوما به این معنی نیست که او به مادرید برخواهد گشت. حکیمی حالا می‌گوید همچنان خود را رئالی می‌داند ولی بازگشتش منوط به خواست باشگاه اسپانیایی است.

 

1484466

 

اشرف حکیمی در این باره گفت:" رئال مادرید باشگاهی است که من آن را خانه خودم می‌دانم. من از حضور در آن باشگاه لذت می‌بردم و بازی‌های زیادی برای رئال انجام داده‌ام. اگر مادرید بخواهد من برگردم، به برنابئو برخواهم گشت. ولی اگر رئال من را نخواهد، مجبورم فصل بعدی زندگی فوتبالی‌ام را در یک باشگاه بزرگ دیگر آغاز کنم".

 

اشرف در ادامه صحبتهایش با ستایش زیدان گفت:" زیدان کسی است که به من این فرصت و اعتماد به نفس را داد که فوتبال حرفه‌ای بازی کنم. من از او به خاطر اعتقادی که به من داشت و رفتاری که با من می‌کرد سپاسگزارم. من همیشه قدردان زیدان هستم".

 

دیدگاه‌ها