کد خبر : 1673146 | 20 اسفند 1398 ساعت 13:00 | 62.9K بازدید | 0 دیدگاه

استفاده زندان پاراگوئه از حضور اسطوره برزیلی

رونالدینیو در زندان پا به توپ می‌شود!

زندانی که رونالدینیو بعد از بازداشت شدن به دلیل همراه داشتن پاسپورت جعلی پاراگوئه‌ای در آن محبوس است قصد دارد یک تورنمنت فوتسال برگزار کند که رونالدینیو احتمالا در آن شرکت خواهد داشت.

رونالدینیو در زندان پا به توپ می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، رونالدینیو، اسطوره برزیلی دنیای فوتبال اخیرا در مرز پاراگوئه و برزیل به دلیل در دست داشتن پاسپورتی جعلی توسط پلیس مرزبانی این کشور دستگیر شد. با اینکه دادستانی پاراگوئه پیشنهاد کرده بود او با مجازات زندان مواجه نشده و به جای آن با پرداخت جریمه نقدی آزاد شود ولی قاضی دادگاه حکم داد که رونالدینیو تا زمان بررسی بیشتر پرونده باید در زندانی در کشور پاراگوئه محبوس باشد.

 

حالا بر اساس گزارش‌ها زندانی که رونالدینیو این روزها در آن محبوس است قصد دارد تورنمنت فوتسالی برگزار کند که رونالدینیو در آن حضور خواهد داشت. رونالدینیو ممکن است تا شش ماه در این زندان محبوس باشد.

 

1484343

 

برنده توپ طلای سال 2005 در حال حاضر در پایتخت پاراگوئه، در زندان آسونسیون محبوس است. روزنامه برزیلی اکسترا امروز با انتشار خبر مورد اشاره اعلام کرد که مقامات این زندان تصمیم گرفته‌اند از فرصت حضور رونالدینیو در زندان‌شان نهایت استفاده را ببرند و به همین دلیل به فکر برگزاری یک تورنمنت فوتسال افتاده‌اند.

 

این تورنمنت فوتسال قرار است دوشنبه آینده در محل زندان آسونسیون آغاز شود. البته رئیس زندان در گفتگو با روزنامه برزیلی می‌گوید انتظار ندارد رونالدینیو در این تورنمنت شرکت کند. به نظر می‌رسد رئیس زندان قصد دارد اتهام برگزاری این تورنمنت تنها به دلیل حضور رونالدینیو در زندان را از خود رفع کند. او به روزنامه اکسترا گفت:" ما انتظار نداریم رونالدینیو در تورنمنت فوتسال ما شرکت کند ولی او اگر این کار را بکند ما خیلی خوشحال خواهیم شد".

 

1484062

 

در این تورنمنت 194 زندانی در قالب تیمهای ده نفره با هم رقابت خواهند کرد. بر خلاف فیلمهای سینمایی معروفی مثل فرار به سوی پیروزی و مین ماشین، در این تورنمنت هیچ زندانبانی حاضر نخواهد بود و زندانیان تنها با هم رقابت خواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها