کد خبر : 1673248 | 20 اسفند 1398 ساعت 22:19 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

یوفا تصمیمی برای به تعویق انداختن یورو ۲۰۲۰ ندارد

به نظر می رسد که با وجود شیوع ویروس کرونا در کشور های اروپایی، یوفا قصد دارد رقابت های یورو ۲۰۲۰ را در زمان مقرر برگزار کند.

یوفا تصمیمی برای به تعویق انداختن یورو ۲۰۲۰ ندارد

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا بیش از هر کشور دیگری در اروپا، با دردسر های ویروس کرونا روبرو بوده و با آن دست و پنجه نرم کرده است. این کشور بعد از چین بدترین آمار را به لحاظ افراد مبتلا به ویروس کرونا داراست.

 

با این وجود ویروس کرونا به سرعت در سایر کشورهای اروپایی و حتی ایالات متحده آمریکا نیز در حال گسترش است. سری آ با وقفه تا تاریخ 3 آپریل روبرو شده است. همچنین خبری مبنی بر اینکه بازی لیگ های فرانسه ، اسپانیا ، پرتغال و آلمان نیز پشت درهای بسته برگزار خواهد شد، منتشر شده است. با این وجود در صورت ادامه گسترش این ویروس این احتمال وجود دارد که بازی این لیگ ها نیز مانند سری آ به تعویق بیفتد؛ اتفاقی که نگرانی های زیادی را درباره احتمال به پایان نرسیدن لیگ ها در زمان مقرر به وجود آورده است.

 

 

1483597

 

 

یکی دیگر از مشکلات پیش رو برگزاری رقابت های یورو ۲۰۲۰ در تابستان آینده است. کشورهای زیادی با یوفا برای به تعویق انداختن این بازی ها یا انتقال آن به تابستان سال ۲۰۲۱ تماس برقرار کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که این نهاد هیچ ایده ای برای تغییر در برنامه این بازی‌ها نداشته باشد و تاکید دارد که بازی‌ها در زمان مقرر برگزار شود.

 

لازم به ذکر است که دیدار افتتاحیه رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ در کشور ایتالیا و ورزشگاه المپیکو شهر رم برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها