کد خبر : 1673583 | 22 اسفند 1398 ساعت 13:29 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست لیگهای اروپایی برای تعویق یورو 2020

با اینکه یوفا اعلام کرده هیچ نهادی از این سازمان خواهان تعویق رقابتهای یورو2020 نشده ولی چهار لیگ بزرگ اروپایی امروز پنج‌شنبه رسما از یوفا خواهان به تعویق افتادن رقابتها خواهند شد.

درخواست لیگهای اروپایی برای تعویق یورو 2020

به گزارش "ورزش سه"، یوفا در آخرین اظهارات خود درباره رقابتهای یورو2020 اعلام کرده بود با وجود شایعات هنوز هیچ نهاد رسمی‌ای از یوفا خواهان به تعویق افتادن تاریخ برگزاری این رقابتها نشده است. ولی حالا رسانه‌ها گزارش دادند که امروز پنج‌شنبه چهار لیگ بزرگ اروپایی، سری آ، بوندس‌لیگا، لالیگا و لیگ1 با ارائه درخواستی مشترک به یوفا خواهان به تعویق افتادن یورو2020 خواهند شد.

 

بر اساس برنامه قبلی این رقابتها قرار است از روز 12 ژوئن در شهر رم آغاز شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا برای لیگهای بزرگ اروپایی غیرممکن است که بتوانند فصل جاری را به موقع به پایان برسانند تا یورو2020 بتواند طبق برنامه آغاز شود.

 

1485152

 

ایتالیا همه رقابتهای ورزشی این کشور را تا 3 آوریل تعطیل کرده و اتحادیه بازیکنان فوتبال اسپانیا هم ازلالیگا خواسته که اقدام مشابهی را در دستور کار قرار دهد. بوندس‌لیگا و لیگ1 البته تا این لحظه تنها برخی از بازی‌های خود را پشت درهای بسته برگزار کرده‌اند.

 

خبرگزاری انسای ایتالیا اعلام کرد امروز پنج‌شنبه نمایندگان چهار لیگ بزرگ اروپایی که به آنها اشاره شد در یک ویدیوکنفرانس مشترک با جیورجیو مارکتی دبیرکل یوفا دیدار کرده و این درخواست را به او ارائه خواهند داد. گفته می‌شود که این چهارلیگ از یوفا خواهند خواست که یورو2020 را دست کم به مدت چند هفته به تعویق بیندازد یا به طول کلی از برگزاری این تورنمنت در سال جاری صرفنظر کرده و آن را به سال آینده موکول کند.

 

 

دیدگاه‌ها