کد خبر : 1673391 | 21 اسفند 1398 ساعت 17:05 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

گرفتار عجیب ترین شرایط تاریخ هستیم

عنایتی: مگر می شود بدون تمرین بازی کنیم؟

سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت می گوید به خاطر ویروس کرونا شرایط عجیبی بر فوتبال حاکم شده است.

عنایتی: مگر می شود بدون تمرین بازی کنیم؟

رضا عنایتی در این باره به ورزش سه گفت: شرایط ویژه است و سردرگمی عجیبی در فوتبال ایران حاکم شده است. هنوز تصمیم گیری قاطعی در مورد برگزاری لیگ نشده است. نمی شود لیگ 14 فروردین ماه برگزار شود ولی تمرینات تعطیل شود. 

 


او در مورد اینکه ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرده است باشگاه ها حق برگزاری تمرین ندارند هم گفت: فکر می کنم هماهنگی ای بین کسانی که برنامه ریزی می کنند و بیانه می دهند وجود ندارد. باید یک تصمیم واحد گرفته شود و آن را به باشگاه ها اعلام کنند. 

 

وی افزود: تیم ها دو هفته قبل از بازی ها باید تمرین کنند و این شرایط را سخت کرده است. مطمئنم تمام تیم های لیگ دچار سردرگمی هستند. بعضی ها نمی دانند شروع کنند یا نه و بعضی دیگر هم که شروع کرده اند نگران هستند و واقعا شرایط عجیب است. 

 

 سرمربی سرخپوشان در مورد مشکلاتی که این تیم برای پیدا کردن زمین تمرین دارد هم گفت: صد در صد مشکل داریم چون تمام زمین ها تعطیل هستند. باید دید چقدر این اتفاق جدی است، ما نمی خواهیم خار به پای بازیکنان مان برود چه برسد به اینکه بخواهیم بازیکنان مان با تمرین کردن بیماری کرونا بگیرند. امیرقلعه نویی حرف خوبی زد، او گفت بازیکنان در تعطیلی به مرخصی می روند و ما نمی دانیم هرکدام در کجای کشور هستند و چه اتفاقی برایشان می افتد. امیدوارم با سازماندهی مناسب از این شرایط سخت عبور کنیم. 

 

عنایتی در مورد تصمیم درست در مورد برگزاری لیگ هم گفت: باید ببینید کسانی که برنامه ریزی می کنند چه فکری می کنند. اگر برنامه فشرده برای تیم ملی است که بازی های انتخابی جام جهانی به تعویق افتاده است. یک تصمیم واحد بگیرند تا ما برطبق آن برنامه ریزی کنیم، اصلا بگویند فوتبال تعطیل و فصل بعد برگزار می شود ولی این شرایط فعلی باشگاه ها را با چالش بزرگی روبرو کرده است.

دیدگاه‌ها