کد خبر : 1673469 | 21 اسفند 1398 ساعت 20:45 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

راهکار چینی ها برای ادامه رقابت های بسکتبال

حدادی باید به سرزمین کرونا بازگردد

مسئولان بسکتبال چین تصمیم گرفته اند از اواسط فروردین ادامه مسابقات را به صورت متمرکز در دو شهر شمال و جنوب چین برگزار کنند.

حدادی باید به سرزمین کرونا بازگردد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رسانه های چینی از تصمیمات لیگ بسکتبال این کشور برای از سرگیری مسابقات این فصل خبر دادند. لیگ بسکتبال چین از زمان شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود؛ اما مسئولان چینی تصمیم گرفته اند از اواسط فروردین ادامه مسابقات را به صورت متمرکز در دو شهر شمال و جنوب چین برگزار کنند.


هنوز شهرهای میزبان تعیین نشده اند و بعد از بررسی شرایط ، 20 تیم حاضر در لیگ چین به دو گروه 10 تیمی تقسیم می شوند و مسابقات هر گروه در یک شهر برگزار خواهد شد.
مسئولان لیگ چین به تیم ها اطلاع داده اند که برای شروع لیگ از دوم آوریل آماده باشند و نکات بهداشتی مربوط به مقابله با ویروس کرونا را رعایت کنند.


گفته می شود تیم های چینی به بازیکنان خارجی خود هم برای بازگشت پیغام داده اند؛ اما مشخص نیست چه تعدادی از بازیکنان با توجه به محدودیت های سفر به چین، موفق به بازگشت می شوند.


حامد حدادی ملی پوش بسکتبال ایران هم امسال در تیم نانجینگ چین عضویت داشت و در صورت فراهم شدن شرایط باید برای ادامه مسابقات به چین بازگردد.

دیدگاه‌ها