کد خبر : 1673568 | 22 اسفند 1398 ساعت 12:50 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

جردن هندرسون

لیورپول از شکست برای قهرمانی پل می سازد

جردن هندرسون کاپیتان لیورپول می‌گوید این تیم از تلخی شکست مقابل اتلتیکو مادرید به عنوان انگیزه‌ای برای قهرمانی در لیگ برتر جزیره استفاده خواهد کرد.

لیورپول از شکست برای قهرمانی پل می سازد

به گزارش "ورزش سه"، جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا که با شکست 3-2 دیشب مقابل اتلتیکو مادرید در آنفیلد رقم خورد می‌گوید تلخی و غم ناشی از این شکست برای لیورپولی‌ها انگیزه‌ای خواهد شد تا با قدرت هر چه بیشتر برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس تلاش کنند.

 

شاگردان یورگن کلوپ که دیشب در بخش عمده مسابقه حاکم توپ و میدان بودند در وقتهای اضافه و به لطف اشتباه دروازه‌بان‌شان 3-2 شکست خوردند تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت در رقابت با شاگردان دیگو سیمئونه 4-2 باخته و از دور رقابتهای لیگ قهرمانان حذف شوند.

 

1485137

 

هندرسون بعد از شکست تلخ دیشب لیورپول گفت:" امشب و فردا حال ما خوش نخواهد بود ولی ما از این تلخی استفاده می‌کنیم تا فصل را عالی به پایان برسانیم. بازی بعدی ما دربی است و ما باید هر چه سریعتر تمرکزمان را دوباره بدست بیاوریم".

 

کاپیتان لیورپول در ادامه صحبتهایش گفت:" شکی نیست که ما خیلی ناراحتیم. ولی عملکرد ما در این بازی رویهم‌رفته خیلی خوب بود. ما در این بازی از هر چه در توان داشتیم استفاده کردیم ولی در نهایت به شکلی تلخ و دردناک ناامید شدیم. گلهایی که در این بازی دریافت کردیم برای ما خیلی ناراحت‌کننده بود. ما در فصلهای گذشته این را یاد گرفته بودیم که تیم باید در تمام لحظات بازی تمرکز کامل داشته باشد و هر اشتباهی می‌تواند بهای سنگینی داشته باشد".

 

دیدگاه‌ها