کد خبر : 1673666 | 23 اسفند 1398 ساعت 01:58 | 75.8K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: تست کرونای میکل آرتتا مثبت شد

تست کرونای میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، مثبت اعلام شد.

رسمی: تست کرونای میکل آرتتا مثبت شد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مسئولان لیگ برتر امشب اعلام کردند که رقابت های این هفته این رقابت ها طبق برنامه برگزار خواهد شد، اکنون اعلام شده که تست کرونای میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، مثبت اعلام شده است.

روز 27 فوریه دو تیم آرسنال و المپیاکوس در مرحله حذفی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند و چند روز پیش بود که اعلام شد، ماریناکیس مدیرعامل باشگاه یونانی به کرونا مبتلا شده است.
پس از این خبر بود که برخی ستاره های آرسنال که با مالک المپیاکوس ملاقات کرده بودند، قرنطینه خانگی شدند و نگرانی های زیادی برای ادامه بازی های لیگ برتر نیز به وجود آمد. در همین بین بود که اعلام شد سه بازیکن از لسترسیتی هم علائمی شبیه ویروس کرونا داشته اند، تا شرایط نگران کننده تر شود.

 

1466912


با تمام این ها، اما مسئولان فوتبال لیگ جزیره و دولت انگلیس، با انتشار بیانیه ای که چند دقیقه قبل از اعلام خبر رسمی مبتلا شدن آرتتا به کرونا روی خروجی سایت های خبری مختلف دنیا قرار گرفت، تاکید بر ادامه بازی های لیگ جزیره آن هم با حضور هواداران داشته اند؛ تصمیمی که حالا با مثبت شدن آزمایش کرونای مربی جوان آرسنال می تواند خیلی زود رنگ و بوی دیگری بگیرد.

آرتتا که در دو فصل اخیر کمک پپ گواردیولا در منچسترسیتی بود، در میانه های این فصل جانشین اونای امری روی نیمکت توپچی ها شد.

 

باشگاه آرسنال پس از مثبت شدن تست کرونای میکل آرتتا، اعلام کرد کمپ تمرینی این تیم لندنی بسته شده است و تمام کسانی نیز که طی روزهای اخیر با مربی تیم در ارتباط بوده اند، تحت بررسی قرار خواهند گرفت.


با این وصف به نظر می رسد آرسنال حداقل چند بازی لیگ برتر را به همین دلیل از دست بدهد تا شرایط به حالت نرمال بازگردد.


آرتتا پس از مثبت شدن تست کرونا گفته است:« این خیلی ناامید کننده است. من بعد از اینکه احساس درد شدید داشتم، تست دادم. من به زودی یعنی زمانی که به من اجازه بدهند، به کارم برمی گردم.»

 

دیدگاه‌ها