کد خبر : 1673975 | 25 اسفند 1398 ساعت 10:55 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست وستهام

چاره‌ای نیست، لیگ برتر باید تعطیل شود

نایب‌رئیس باشگاه وستهام خواستار تعطیلی کامل لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا شده و گفت می‌داند این تصمیم ضربه بزرگی به لیورپول خواهد زد.

چاره‌ای نیست، لیگ برتر باید تعطیل شود

به گزارش "ورزش سه"، کرن بردی، نایب‌رئیس باشگاه وستهام خواهان تعطیلی کامل لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور شد و گفت اگر کسی گمان می‌کند که بعد از وقفه سه هفته‌ای می‌توان لیگ برتر را در انگلیس ادامه داد، در فکر و خیال سیر می‌کند.

 

مسابقات لیگ برتر فعلا به مدت سه هفته تا روز 4 آوریل به حالت تعلیق درآمده ولی در این کشور بحثهای زیادی در جریان است که آیا بعد از آن تاریخ باید رقابتها از سر گرفته شود یا به دلیل شیوع گسترده کرونا کلا تعطیل شود. نگرانی از بابت ویروس کرونا هر روز افزایش می‌یابد به خصوص حالا که سازمان بهداشت جهانی تایید کرده که تعداد کل مبتلایان این ویروس در سراسر دنیا به 132500 نفر رسیده است.

 

1485742

 

نایب‌رئیس باشگاه وستهام که تیمش به لطف تفاضل گل از منطقه خطر سقوط لیگ برتر فاصله گرفته می‌گوید با وجود اینکه لیورپول با اختلاف 25 امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش صدرنشین لیگ است و می‌تواند بعد از 30 سال اولین جام قهرمانی خود را بدست بیاورد ولی کرونا آنقدر خطرناک است که لیگ برتر باید کاملا تعطیل شود. هر چند این تعطیلی ضربه بزرگی به لیورپول خواهد زد.

 

نایب‌رئیس وستهام به سان گفت:" از این واقعیت نمی‌توان فرار کرد که فوتبال انگلیس وارد فاجعه‌بارترین برهه خود در 75 سال اخیر شده است. این یک واقعیت است که همه مسابقات فوتبال در همه سطوح و از جمله لیگ برتر باید کلا تعطیل شود چون وقتی بازیکنان نتوانند بازی کنند نمی‌توان لیگ را ادامه داد. لیگ برتر امیدوار است که شاید سه هفته بعد بتواند بازی‌ها را از سر بگیرد ولی این فقط خیالپردازی است. حالا که نمی‌توان لیگ را به  پایان برد منصفانه‌ترین و منطقی‌ترین راه این است که کل فصل تعطیل شود. البته این برای لیورپول که می‌تواند اولین قهرمانی‌اش بعد از سی سال را جشن بگیرد ضربه سنگینی خواهد بود".

 

1485740

 

دیدگاه‌ها