کد خبر : 1673986 | 25 اسفند 1398 ساعت 12:25 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

کمک لیورپول به خیریه در دوران تعطیلی لیگ برتر

بعد از تعطیلی سه هفته‌ای لیگ برتر، باشگاه لیورپول 40هزار پوند به برنامه خیریه تامین غذای نیازمندان کمک کرد.

کمک لیورپول به خیریه در دوران تعطیلی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه مسابقات لیگ برتر انگلیس به دلیل شیوع ویروس کرونا سه هفته تعلیق شده، باشگاه لیورپول به برنامه خیریه کمک هواداران به تامین غذای نیازمندان 40هزار پوند کمک مالی کرد. برنامه کمک هواداران به تامین غذای نیازمندان، برنامه خیریه‌ای است که بر اساس آن هواداران هر هفته در ورزشگاه‌ها مبالغی کمک کرده و در تامین غذای نیازمندان مشارکت می‌کنند.

 

با توجه به تعلیق مسابقات لیگ برتر، این برنامه خیریه تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند روی جمع‌آوری کمک‌های مالی هواداران در ورزشگاه خانگی لیورپول، آنفیلد، حساب کند.

 

1485754

 

در این شرایط باشگاه لیورپول در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای جبران این وقفه در برنامه خیریه کمک به تامین غذای نیازمندان مبلغ 40هزار پوند به این برنامه کمک کرده است.

 

این برنامه خیریه 25 درصد از درآمد خود را از اعانه‌هایی بدست می‌آورد که هواداران تیمها در روز بازی‌های تیم‌هایشان در لیگ برتر در استادیوم‌ها پرداخت می‌کنند. باشگاه لیورپول اعلام کرده که برای چهار بازی باقی‌‌مانده خانگی‌اش در لیگ برتر، به ازای هر بازی 10هزار پوند به این خیریه پرداخت می‌کند.

 

باشگاه لیورپول در بیانیه خود اعلام کرد:" هواداران ما همیشه در حمایت از برنامه خیریه کمک به تامین غذای نیازمندان فراتر از انتظار ظاهر شده‌اند و سالها است که در این برنامه مشارکت دارند. ما از همه کسانی که توان دارند می‌خواهیم از هر طریق ممکن، چه به صورت آنلاین و چه از طریق دفاتر اعلام شده از طرف باشگاه به این برنامه کمک کنند".

 

دیدگاه‌ها