کد خبر : 1674031 | 25 اسفند 1398 ساعت 14:40 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با بیلد

سکوت اولین بازیکن کرونایی آلمان شکست

تیمو هوبرس اولین بازیکن بوندسلیگا که تست کرونای او مثبت اعلام شد از وضعیت خودش و روزهای قرنطینه صحبت کرد.

سکوت اولین بازیکن کرونایی آلمان شکست

به گزارش "ورزش سه"، 4 روز پیش بود که اعلام شد تیمو هوبرس بازیکن 23 ساله هانوفر به کرونا مبتلا شده است. اتفاقی که باعث شد رقابت های فوتبال در دسته اول و دوم بوندسلیگا به تعویق بیفتند. تمام هم تیمی های هوبرس نیز اکنون در قرنطینه قرار دارند.

در روزهای اخیر تعداد زیادی از فوتبالیست ها به کرونا مبتلا شده اند و فعالیت های فوتبالی در اروپا کاملا متوقف شده است.

 

 

1485823

 

 

چهار روز پس از ابتلای هوبرس به کرونا او در مصاحبه با نشریه بیلد سکوت خود را شکست و گفت:« امروز تب خفیفی داشتم ولی پیش از این هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. تب خفیف است و مشکلی ایجاد نمی کند ولی بدتر از هر چیز، کسالتی است که دارم و اینکه روزها را در قرنطینه چگونه پشت سر بگذارم. 4 روز است که در قرنطینه هستم و روزها به سختی سپری می شوند. کارهای روزمره و نیازهایم را به دوستان و خانواده ام اطلاع می دهم تا برایم انجام دهند.»

 

هوبرس ادامه داد:« هرچند سخت است که کارهایی که تا پیش از این به راحتی خودتان انجام می دادید اکنون باید افراد دیگر برای تان انجام دهند ولی همه چیز تا الان خوب پیش رفته و چیزی جز عشق و فداکاری از اطرافیانم ندیده ام.

در خانه و به دور از فوتبال حرفه ای، همه چیز سخت است. گاهی کتاب می خوانم و فیلم می بینم و گاهی نیز پلی استیشن بازی می کنم. با دوستانم به صورت تصویری صحبت می کنم و همین ها تنها گزینه های من برای پر کردن اوقات در قرنطینه هستند. همچنان اما کسالت دارم چون وقت، دیر سپری می شود.

 

 

1485822

 

 

به خودم اجازه نداده ام تا از شرایط روحی تخریب شوم چرا که می دانم بسیاری از دوستانم نیز شرایطی مشابه من را تجربه می کنند و باید همگی قوی بمانیم. می دانم که تنها نیستم. از طرف باشگاه و نیز پزشکان، برنامه های دقیقی به من اعلام شده و به بهترین شکل نیز آنها را اجرا می کنم.

این یک شرایط جدید و ناشناخته است و ما باید بهترین وجه خودمان را نشان دهیم. تا زمانی که این ویروس ریشه کن نشده، مساله مهم تمرکز روی سلامتی خواهد بود. حالا بیشتر از گذشته به این نکته پی برده ایم که در زندگی، مسائل مهمتری از فوتبال هم وجود دارد و در این راه ما فوتبالیست ها نیز باید نقش خودمان را ایفا کنیم.»

 

 

دیدگاه‌ها