کد خبر : 1674040 | 25 اسفند 1398 ساعت 15:51 | 33.6K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای توتواسپورت

یووه و تمدید با رونالدو؛ CR7 تا 39 سالگی در تورین

باشگاه یوونتوس قصد دارد با ارائه پیشنهادی دو ساله به کریستیانو رونالدو، او را تا 2024 در اختیار داشته باشد.

یووه و تمدید با رونالدو؛ CR7 تا 39 سالگی در تورین

به گزارش "ورزش سه"، پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای دانیله روگانی، همه بازیکنان باشگاه یوونتوس به قرنطینه رفتند. کریستیانو رونالدو نیز که در مادیرا به سر می برد، همان جا خود را قرنطینه کرده و فعلا قصد بازگشت به ایتالیا را ندارد. در حال حاضر وضعیت ادامه سری آ نیز نامشخص است.

در چنین شرایطی سران یوونتوس فرصت مناسبی پیدا کردند تا به نقل و انتقالات تابستانی و نیز تمدید قراردادها فکر کنند و بدون شک تمدید با رونالدو در اولویت خواهد بود.

 

 

1485806

 

 

این دومین فصل حضور فوق ستاره پرتغالی است و آمارها نشان می دهد که امسال شرایط او بسیار خوب است. رونالدو در 32 بازی رسمی موفق به زدن 27 گل شده و از اول دسامبر در تمام بازی های لیگ برای یوونتوس موفق به گلزنی شد به غیر از بازی با برشا که سرمربی به او استراحت داده بود و نیز بازی اخیر برابر اینترمیلان.

 

طبق ادعای توتواسپورت، مدیران یوونتوس قصد تمدید دو ساله با رونالدو را دارند. هنوز دو سال دیگر از قرارداد رونالدو باقیمانده ولی باشگاه قصد دارد او را تا 2024 و زمانی که 39 ساله خواهد بود، حفظ کند.

رونالدو در حال حاضر سالانه 31 میلیون یورو خالص دستمزد دریافت می کند و قطعا برای تمدید قرارداد، مبلغ دستمزد یکی از بندهای تعیین کننده خواهد بود.

به موازات تمدید با رونالدو، باشگاه یوونتوس به فکر جذب یک مهاجم شماره 9 زیر 30 سال است. برای این مهم، بازیکنانی چون تیمو ورنر از لایپزیش، هری کین از تاتنهام، مائورو ایکاردی و نیز گابریل ژسوس از منچسترسیتی در اولویت قرار دارند.

به این ترتیب سیاست یوونتوس در درجه اول تمدید با رونالدو است و سپس جذب یک مهاجم جدید شماره 9 جوان.

 

 

1485146

دیدگاه‌ها