کد خبر : 1674041 | 25 اسفند 1398 ساعت 15:53 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن صربستانی فیورنتینا پاسخ می دهد

ابتلا به کرونا، چه نشانه هایی دارد؟

مهاجم فیورنتینا دوشان ولاهوویچ توضیح داده که چطور متوجه شده که کرونا دارد و چگونه با آن مبارزه می کند.

ابتلا به کرونا، چه نشانه هایی دارد؟

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم یکی از سه نفر از اعضای تیم بنفش‌هاست که تست کرونایشان مثبت شده؛ جرمن پاتیزلا و همینطور پاتریک کوترونه یکی از اعضای تیم بدنسازی این باشگاه دیگر مبتلایان هستند.

 

ولاهوویچ در لایو اینستاگرام خود گفته: "من در خانه خواب بودم و به محض اینکه بیدار شدم دیدم که سراپا خیس از عرقم و تب دارم. من درجه‌ی حرارتم را گرفتم و حدود ۳۷ درجه بود. کمی دارو خوردم و با باشگاه تماس گرفتم. تبم بدتر شد و تا عصر به ۳۹ درجه رسید پس به بیمارستان رفتم.

 

وی همچنین گفت: فکر نمی‌کردم که اینقدر بد باشد... به هر حال خوبم و دارم استراحت می‌کنم. تنها کاری که الان می‌توانم بکنم استراحت است و ظرف ۱۴ روز همه چیز تمام می‌شود. فقط باید از بقیه دور بمانم. من هیچ‌کدام از هم‌تیمی‌هایم را ندیده‌ام اما فکر می‌کنم که حالشان خوب باشد."

 

در حالی که کل کشور ایتالیا به دلیل بحران کرونا در قرنطینه به سر می‌برد ولاهوویچ به شوخی می‌گوید تنها یک بازیکن است که آمادگی لازم برای این شرایط را داشته.

 

او می‌گوید: "این برای کیه زا مثل یک تعطیلات است، او همیشه در سلول کوچک خودش است. او دیوانه‌ی بازی‌های کامپیوتری است. من جریت نمی‌کنم با او فیفا بازی کنم چون فیفا زدن تنها کاری است که او در وقت آزادش انجام می‌دهد و خلاصه و رسما من را شکست می‌دهد. پل لیرولا هم معتاد فیفاست."

دیدگاه‌ها