کد خبر : 1677805 | 23 فروردين 1399 ساعت 10:50 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

موافقت بازیکنان وستهام با کاهش دستمزدها

بازیکنان باشگاه وستهام اعلام کردند که با کاهش دستمزد خود برای کمک به باشگاه در مواجهه با بحران مالی ناشی از کرونا موافقت کرده‌اند.

موافقت بازیکنان وستهام با کاهش دستمزدها

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان وستهام اعلام کردند با هدف کمک به این باشگاه در مواجهه با بحران مالی ناشی از اپیدمی کرونا با کاهش درصدی از دستمزدهای خود موافقت کرده‌اند. از این گذشته باشگاه وستهام اعلام کرد که دیوید مویس سرمربی این تیم و کرن بردی، نایب‌رئیس باشگاه هم با کاهش سی درصدی دستمزد خود موافقت کرده‌اند.

 

1490181

 

باشگاه وستهام با انتشار بیانیه‌ای ضمن اشاره به این کاهش دستمزدها از برنامه‌های دیگر خود پرده برداشت. برنامه‌هایی که هدف آنها این است که وستهام در نهایت هیچیک از  کارکنان غیرورزشی خود را اخراج نکرده و بتواند حقوق آنها را پرداخت کند. پیش از این باشگاه ساوتهمپتون اولین باشگاه لیگ برتری بود که برنامه کاهش دستمزدهای بازیکنان و کادر فنی‌اش را اعلام کرد و وستهام هم دومین باشگاه انگلیسی بود که به این برنامه پیوست.

 

در بیانیه رسمی باشگاه وستهام چنین آمده:" بازیکنان باشگاه وستهام با کاهش دستمزد خود برای کمک به مقابله با شرایط ناشی از  اپیدمی موافقت کرده‌اند. باشگاه وستهام از این طریق و بواسطه دیگر برنامه‌های خود برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌تواند زیرساخت‌های باشگاه را به بهترین شکل ممکن حفظ کرده، نیروی کارش را اخراج نکرده و دستمزد و حقوق کارکنانش را کامل پرداخت کند".

 

دیدگاه‌ها