کد خبر : 1682821 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 12:57 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

نایب‌رئیس باشگاه وستهام

راه‌حل شگفت‌انگیز: چمن ورزشگاه را ضدعفونی کنید!

نایب‌رئیس جنجالی باشگاه وستهام می‌گوید برای شروع دوباره لیگ برتر باید چمن ورزشگاه‌ها ضدعفونی شود و او نمی‌داند چطور قرار است چنین کاری صورت داده شود.

راه‌حل شگفت‌انگیز: چمن ورزشگاه را ضدعفونی کنید!

به گزارش "ورزش سه"، کارن بردی، نایب‌رئیس جنجالی باشگاه لیگ برتری وستهام می‌گوید باشگاه‌های انگلیسی در صورت شروع مجدد این رقابتها باید چمن ورزشگاه‌ها را ضدعفونی کنند!

 

1495359

 

با وجود تعطیلی کامل لیگ1 فرانسه، اما تصمیم آلمان و ترکیه برای شروع مجدد لیگهایشان باعث شده احتمال شروع مجدد لیگهای بزرگ دیگری مثل لیگ برتر و لالیگا هم افزایش یابد. البته هنوز ناهماهنگی‌ها و تفاوت‌هایی بین مواضع باشگاه‌های انگلیسی وجود دارد که باید برطرف شود ولی کارن بردی با اعلام موضعی عجیب می‌گوید اگر لیگ برتر بخواهد از سر گرفته شود چمن ورزشگاه‌ها باید ضدعفونی شود و او نمی‌داند چطور می‌شود چنین کاری کرد. البته نایب‌رئیس وستهام در ادامه می‌گوید اولویت اول برای هر 20 باشگاه انگلیسی امنیت و سلامت بازیکنان‌شان است.

 

نایب‌رئیس وستهام در گفتگو با سان گفت:" اولین اولویت و معیار اصلی لیگ برتر این است که مسابقات تنها زمانی می‌تواند از سر گرفته شود که امنیت و سلامت همه تضمین شود. هر چه بگویند، هر بیست باشگاه لیگ برتری با این مساله موافق هستند".

 

کارن بردی در ادامه گفت:" اگر قرنطینه تمام شود و وزارت بهداشت به ما اجازه تمرینهای بدون تماس بازیکنان را بدهد، باید قوانین جدیدی برای بازیکنان و کادر فنی اجرایی شود. از این گذشته ما باید پرچم‌های کرنر، تیرهای دروازه و حتی چمن را ضدعفونی کنیم. هر چند این واقعا یک راز است چون در حالت عادی مواد ضدعفونی چمن را از بین می‌برد".

 

دیدگاه‌ها