کد خبر : 1674167 | 26 اسفند 1398 ساعت 13:22 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی هوندا در اولین بازی در برزیل

کیسوکه هوندا ستاره کهنه‌کار ژاپنی باشگاه بوتافوگو در اولین بازی خود برای این تیم گلزنی کرد.

گلزنی هوندا در اولین بازی در برزیل

به گزارش "ورزش سه"، کیسوکه هوندا، اسطوره فوتبال ژاپن و ستاره کهنه‌کار این کشور که اخیرا به باشگاه بوتافوگو ملحق شده در اولین دیدار خود برای این تیم موفق به گلزنی شد.

 

بوتافوگو دیروز در رقابتهای قهرمانی ایالت ریودوژانیرو به مصاف تیم بانگو رفت و هوندا که در این بازی برای اولین بار پیراهن بوتافوگو را به تن کرده بود در دقیقه 28 موفق به گلزنی شد. هوندا در این صحنه زمانی که بوتافوگو صاحب یک ضربه پنالتی شد پشت توپ ایستاد تا در اولین بازی اولین گل خود  را برای این تیم برزیلی به ثمر برساند.

 

1485995

 

هوندای 33ساله در اواخر ماه ژانویه به برزیل آمد و به باشگاه بوتافوگو پیوست. در این بازی بازیکنان بوتافوگو برای ابراز همدردی با درگذشتگان ویروس کرونا در حالیکه ماسکهای جراحی سفید به صورت داشتند وارد زمین شده و بنرهایی هم در حمایت از کادر درمانی در مبارزه با این ویروس به دست داشتند.

 

البته بعد از گلی که هوندا برای بوتافوگو به ثمر رساند، حریف این تیم بانگو در دقیقه 58 جبران کرده و کار را به تساوی کشاند. در ادامه این بازی که پشت درهای بسته و بدون تماشاچی برگزار می‌شد بوتافوگو نتوانست گل دیگری به ثمر برساند و اولین بازی هوندا در برزیل با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها