کد خبر : 1674171 | 26 اسفند 1398 ساعت 13:40 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

تنش در رابطه زیدان با دو هافبک کارکشته رئال مادرید

تصمیم‌های تاکتیکی جدید زین‌الدین زیدان با هدف بهبود شرایط رئال مادرید رابطه او با دو ستاره خط میانی این تیم لوکا مودریچ و تونی کروس را دچار مشکل کرده.

تنش در رابطه زیدان با دو هافبک کارکشته رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در چند بازی اخیر این تیم برای بهبود شرایط تیمش تصمیم‌های تاکتیکی جدیدی اتخاذ کرد که بیش از همه روی دو ستاره قدیمی خط میانی این تیم لوکا مودریچ و تونی کروس تاثیر گذاشته است.

 

زیدان در هفته‌های اخیر مودریچ و کروس را از فهرست بازیکنان فیکس خود خارج کرده است. در دو بازی مهم رئال در مقابل منچسترسیتی و همچنین بازی مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو شاهد بودیم که مودریچ و کروس توسط زیدان از ابتدا به میدان فرستاده نشدند. کروس در مقابل منچسترسیتی نیمکت‌نشین بود و مودریچ در مقابل بارسا به میدان فرستاده نشد.

 

تنها بازی‌‌ای که این دو در خط میانی در کنار هم قرارگرفتند در جریان شکست رئال مقابل لوانته و همچنین شکست دیگر شاگردان زیدان در مقابل رئال بتیس بود.

 

از این شرایط چنین به نظر می‌رسد که زیدان این روزها مایل است از دو هافبک قدیمی خود به صورت چرخشی استفاده کند و در بازی‌های بزرگ حداقل یکی از آنها را روی نیمکت بنشاند.

 

1485999

 

این شرایط رابطه زیدان با دو ستاره خط میانی‌اش را بحرانی کرده است. مودریچ از اینکه ال‌کلاسیکو را از دست داده به وضوح ناراحت بود و کروس هم بعد از بازی رئال و منچسترسیتی از اینکه در این بازی نیمکت‌نشین بود و در بازی مقابل بتیس هم بعد از 69 دقیقه از میدان خارج شد به وضوح ابراز نارضایتی کرد.

 

کروس در دربی مادرید مقابل اتلتیکو هم در بین دو نیمه از زمین بیرون کشیده شد. این ضربات از سوی زین‌الدین زیدان برای دو ستاره خط میانی رئال تازگی دارد. هیچ‌یک از این دو در گذشته با شرایط مشابهی در رئال مواجه نبوده‌اند. زیدان حالا که فده والورده و کاسمیرو را در اختیار دارد و آنها را به عنوان بازیکن فیکس می‌بیند تنها یک جای خالی در هر بازی دارد که باید یا از کروس یا از مودریچ برای پر کردن آن استفاده کند.

 

زیدان البته می‌داند که مدیریت کردن این شرایط دشوار خواهد بود و نارضایتی این دو ستاره پرسابقه رئال می‌تواند اوضاع تیم را متشنج کند. با این همه شکی نیست که والورده موفق شده اعتماد زیدان را کسب کند و او به این زودی‌ها قصد استفاده همزمان از مودریچ و کروس در کنار هم را نخواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها