کد خبر : 1674276 | 26 اسفند 1398 ساعت 21:55 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولی هوینس:

فوتبال نباید خودش را خیلی جدی بگیرد!

اولی هوینس مدعی شد بایرن مونیخ به زودی در مورد آینده هانسی فلیک تصمیم گیری خواهد کرد.

فوتبال نباید خودش را خیلی جدی بگیرد!


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد موفق هانسی فلیک و پیشرفت محسوس بایرن مونیخ از زمان جدایی نیکو کوواچ باعث شده هواداران این تیم خواهان حفظ این سرمربی باتجربه برای فصل بعد باشند. اولی هوینس در این رابطه صحبت کرده و همچنین مدعی شد فعلا سلامتی اولویت بسیار مهم تری نسبت به ادامه بازی های فصل جاری است.

 

1447966

 

اولی هوینس گفت: "قراردادهای به پایان رسیده در سال 2021؟ ما چهار یا پنج بازیکن مهم داریم که قراردادهایشان در سال آینده تمام می شود. من می دانم که در حال حاضر مذاکرات با همه آنها در حال انجام شدن بود و امیدوارم همه چیز با موفقیت پیش برود.

 

جام ملت های اروپا؟ برگزاری رقابت های یورو 2020 در 12 شهر منطقی نیست. واقعیت این است که باید 4 هفته صبر کنید تا همه چیز به صفر برسد. شاید ما باید تا ماه اکتبر صبر کنیم، هیچ کس نمی داند. بوندسلیگا اولویت دارد. دانشمندان برای یافتن راه حل به زمان نیاز دارند. من فکر می کنم اکنون باید متوقف شده و فکر کنیم. این ویروس همه را تحت تاثیر قرار می دهد. فوتبال نباید خود را خیلی جدی بگیرد. ما باید صبر داشته باشیم.

 

آینده هانسی فلیک؟ من در مورد این موضوع چیزی نمی توانم بگویم، هیات مدیره تصمیم می گیرد. فکر می کنم هانسی فلیک تاکنون کار بزرگی انجام داده، اما به زودی هیئت مدیره در این رابطه تصمیم گیری خواهد کرد."

دیدگاه‌ها