کد خبر : 1674311 | 27 اسفند 1398 ساعت 10:00 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو و ونگر؛ ستاره‌های ویدیوی فیفا درباره کرونا

ژوزه مورینیو و آرسن ونگر از جمله مربیان نام‌آشنایی هستند که در ویدیوی تهیه‌ شده از طرف فیفا برای مقابله با ویروس کرونا حضور دارند.

مورینیو و ونگر؛ ستاره‌های ویدیوی فیفا درباره کرونا

به گزارش "ورزش سه"، فیفا با همکاری سازمان بهداشت جهانی ویدیویی تهیه کرده تا به نوبه خود در روند مبارزه با شیوع ویروس کرونا در گوشه و کنار دنیا سهمی داشته باشد. تعدادی از مربیان کارکشته و نام‌آشنای دنیای فوتبال و از جمله ژوزه مورینیو و آرسن ونگر در این ویدیو حضور یافته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

1486133

 

این ویدیو که در حساب توییتری فیفا منتشر شده از همه شهروندان می‌خواهد برای جلوگیری از وخیم‌تر شدن شرایط ناشی از ویروس کرونا، اقدامات احتیاطی لازم را در پیش گرفته و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند. در این کلیپ ویدیویی چندین مربی فوتبال حاضر شده و با مردم صحبت می‌کنند و رئیس فیفا جیانی اینفانتینو هم در آن حضور دارد.

 

آرسن ونگر و ژوزه مورینیو از نام‌آشناترین مربیان حاضر در این ویدیو هستند. ونگر در این ویدیو خطاب به مردم گفت:" سلام به همگی. همه می‌دانیم که شرایط فعلی در ارتباط با ویروس کرونا بسیار جدی است و باید قبل از هر چیز به سلامت‌مان اهمیت بدهیم".

 

ژوزه مورینیو هم در این ویدیو در رابطه با اهمیت شستن دست ها صحبت کرد و گفت:" مقابله با ویروس کرونا از شستن دست ها شروع می‌شود. لطفا دست های خود را زیاد بشورید و اگر ممکن بود برای ضدعفونی آنها از محلول الکلی استفاده کنید".

 

دیدگاه‌ها