کد خبر : 1674336 | 27 اسفند 1398 ساعت 13:27 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا تمرین منچستریونایتد را تعطیل کرد

باشگاه منچستریونایتد بعد از انتشار توصیه‌نامه جدید دولت انگلیس درباره ویروس کرونا، جلسه تمرینی خود را تعطیل کرد.

کرونا تمرین منچستریونایتد را تعطیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتشار توصیه‌نامه جدید دولت انگلیس درباره ویروس کرونا که دیروز دوشنبه منتشر شد، باشگاه منچستریونایتد جلسه تمرینی خود را تعطیل کرده و به بازیکنانش اعلام کرد روزهای مرخصی‌شان افزایش یافته و در این مدت می‌توانند در خانه تمرینات را به صورت انفرادی انجام دهند.

 

1486170

 

نخست‌وزیر بریتانیا بوریس جانسون دیروز دوشنبه از همه شهروندان این کشور خواست که از ادارات، رستوران‌ها و دیگر اماکن عمومی دور بمانند تا سهم خود را در کاهش روند پرسرعت شیوع ویروس کرونا ادا کنند. ویروسی که تا کنون در این کشور چیزی در حدود 1500 نفر را مبتلا کرده است.

 

با اینکه هفته گذشته تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری تمرین های خود را تعطیل کرده و به بازیکنان خود گفتند در خانه قرنطینه شوند ولی با توجه به اینکه علائم ابتلا به کرونا در هیچکدام از بازیکنان یونایتد دیده نمی‌شد، به دستور اوله گنار سولسشر، سرمربی تیم، بازیکنان یونایتد طبق معمول در مجموعه تمرینی خود در کرینگتون حاضر شده و به تمرین پرداختند.

 

ولی بعد از انتشار توصیه‌های دیروز دولت بریتانیا، باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد تمرین های این هفته خود را تعطیل کرده و مرخصی بازیکنانش را سه روز تمدید کرده است.

 

منچستریونایتد اعلام کرد در عین حال برنامه‌های تمرینی و آماده‌سازی بدنی برای بازیکنانش ارسال کرده و از آنها خواسته که در این مدت در خانه‌های خود به ورزش کردن و تلاش برای حفظ آمادگی جسمانی‌شان ادامه دهند.

 

دیدگاه‌ها