کد خبر : 1674318 | 27 اسفند 1398 ساعت 11:40 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

نامه سرگشاده رئیس بارسا به هواداران درباره کرونا

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به هواداران این باشگاه از آنها خواست با آرامش و اعتماد به نفس و مسئولیت‌پذیری در مواجهه با ویروس کرونا همکاری کنند.

نامه سرگشاده رئیس بارسا به هواداران درباره کرونا

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که ویروس مرگبار کرونا چهار گوشه دنیا را درنوردیده و دنیای ورزش هم از تبعات این ویروس در امان نمانده، جوزپ ماریا بارتومئو با انتشار یک نامه سرگشاده خطاب به هواداران بارسلونا از آنها خواست در مواجهه با شرایط دشوار ناشی از شیوع این ویروس، آرامش خود را حفظ کرده و با اعتماد به نفس و مسئولیت‌پذیری، به مقامات مسئول در مبارزه با این ویروس کمک کنند.

 

1486149

 

در نامه سرگشاده رئیس باشگاه بارسلونا آمده:" می‌خواهم خانواده بلوگرانا را خطاب قرار دهم و به نام باشگاه از همه بخواهم در شرایط اضطراری فعلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا با آن روبرو شده‌ایم با حفظ آرامش و اعتماد به نفس و مسئولیت‌پذیری به روند تلاش ها برای مقابله با این بحران کمک کنند. باشگاه بارسلونا تعهد خود را فراتر از دنیای ورزش می‌بیند و امیدوار است بتواند در این شرایط اضطراری به دنیا کمک کند".

 

بارتومئو در ادامه نامه خود خطاب به هواداران بارسا نوشت:" شکی نیست که شرایط اضطراری فعلی بزرگتر از حدی است که ما مستقیما بتوانیم بر آن تاثیر بگذاریم ولی با این حال ما در بارسلونا می‌دانیم که تنها با ترکیب همه تلاش های فردی و جمعی نوع بشر است که می‌توانیم بر این بحران غلبه کنیم. ما از همان آغاز با مقامات مسئول همکاری کامل داشته‌ایم و برای مبارزه با شیوع این ویروس و کمک به کسانی که از آن در رنج هستند از هیچ اقدامی فروگذار نکرده‌ایم".

 

دیدگاه‌ها