کد خبر : 1674348 | 27 اسفند 1398 ساعت 14:39 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

رویانیان: خانه‌ خودم را هم برای پرسپولیس دادم

مدیرعامل سابق پرسپولیس یک پای ماجرای معروف مربوط به پنج ساختمان این باشگاه است که البته کنایه جالبی نیز به آن زد.

رویانیان: خانه‌ خودم را هم برای پرسپولیس دادم

به گزارش "ورزش سه"، جمشید تقی زاده، معاون وزارت ورزش چندی پیش از اتفاق عجیبی پرده برداشت که اکنون به علامت سوال بزرگی برای هواداران پرسپولیس تبدیل شده است. او از پنج ساختمانی صحبت کرد که متعلق به باشگاه پرسپولیس بوده و سند آنها برای دریافت وام در رهن بانک قرار دارد. اسنادی که در دوره‌های اخیر بحثی در خصوص آنها مطرح نشده بود و مطمئنا این 5 ساختمان می‌توانند یک دارایی بزرگ برای این باشگاه محسوب شوند. 


سرنخ این ساختمان‌ها اما مربوط به دوران مدیریت محمد رویانیان است. مدیرعاملی که برنامه‌های ویژه‌ای برای موفقیت این باشگاه و البته خصوصی سازی و برندسازی آن داشت اما عمر مدیریتی‌اش کفاف این موضوع را نداد. رویانیان که مدعی است حرف‌های زیادی در این مورد دارد و به زودی آن را مطرح خواهد کرد به توضیح کوتاهی در این باره بسنده کرد: من مشکلی ندارم و بروید و از کسی که این را گفته که من مقصر هستم بپرسید. والله من که خانه‌ام را هم برای پرسپولیس دادم و بعد از سال‌ها خدمت الان اجاره نشین هستم. مطمئنا اگر اتهامی به من زدند پاسخ آن را خواهم داد.


وی در پایان گفت: فعلا فرصت پاسخ نیست و برای همه مردم کشورم و البته جهان آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم برابر این ویروس بتوانیم راهکار سلامتی را در پیش بگیریم.

دیدگاه‌ها