کد خبر : 1674483 | 28 اسفند 1398 ساعت 15:15 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای لوپاریزین:

نیمار و فرار از پاریس کرونا زده به برزیل

نشریه پاریسی امروز این سوال را مطرح کرد که چرا از نیمار در شبکه های اجتماعی خبر خاصی نیست و آیا او به برزیل فرار کرده است؟

نیمار و فرار از پاریس کرونا زده به برزیل

به گزارش"ورزش سه"، پس از ابتلای 7652 نفر به کرونا در فرانسه و مرگ 178 نفر، دولت این کشور دستور قرنطینه عمومی و منع عبور و مرور آزاد را داد.

فوتبالیست های پی اس جی نیز از چند روز پیش در خانه قرنطینه هستند و طبق دستور بدنساز تیم، یک ساعت و نیم در خانه به تمرین اختصاصی می پردازند و هدف این است که بدون هیچ کیلوی اضافی به تمرینات برگردند.

 

 

1486186

 

 

در این بین خبر خاصی از نیمار نیست. کسی که در شبکه های اجتماعی همواره حضوری فعال دارد. لوپاریزین نشریه پاریسی امروز این ادعا را مطرح کرد که پس از بحرانی شدن فرانسه، نیمار با هواپیمای خصوصی خود به برزیل گریخته است. جایی که کرونا به آن هم نفوذ کرده و 300 نفر را مبتلا کرده است. در برزیل یک مورد مرگ نیز گزارش شده است.

لوپاریزین نوشته است که این سوال در مورد نیمار را برای مسئولان پی اس جی مطرح کرده اند ولی آنها معتقدند نیمار همچنان در پاریس است و به او اطمینان دارند.

روز گذشته همسر تیاگو سیلوا در لایو اینستاگرامی خود فاش ساخت که قصد داشتند به برزیل برگردند ولی چون ممکن است هر لحظه تمرینات پی اس جی از سر گرفته شود، منصرف شدند.

در این بین بازیکنانی چون یولیان دراکسلر و مارکو وراتی بسیار در شبکه های اجتماعی مشغول بوده اند و از شرایط شان در قرنطینه برای هواداران صحبت کرده اند.

 

 

1480686

دیدگاه‌ها