کد خبر : 1674558 | 29 اسفند 1398 ساعت 10:00 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

وسام بن‌یدر

بارسلونا در یک قدمی جذب من بود

وسام بن‌یدر، ستاره فرانسوی می‌گوید مدتها پیش از پیوستنش به موناکو مورد توجه بارسلونا قرار داشته و در ماه ژانویه تا یک قدمی انتقال به این باشگاه پیش رفته است.

بارسلونا در یک قدمی جذب من بود

به گزارش "ورزش سه"، وسام بن‌یدر، مهاجم ستاره باشگاه موناکو که سال گذشته از سویا به این تیم منتقل شده می‌گوید از همان زمان به شدت مورد توجه بارسلونا بوده و حتی امسال در ماه ژانویه تا یک قدمی انتقال به باشگاه کاتالان پیش رفته است.

 

1486431

 

بن‌یدر تابستان گذشته یکی از پرخواهان‌ترین استعدادهای نوظهور فوتبال اروپا بود که این به دلیل فصل درخشانی بود که با پیراهن سویا پشت سر گذاشته بود. در نهایت و بعد از کش و قوسهای فراوان با چندین باشگاه مختلف او با امضای قراردادی پنج ساله به موناکو پیوست. بن‌یدر حالا می‌گوید باشگاه بارسلونا از همان زمان به شدت به دنبال او بوده و در ماه ژانویه امسال تلاش زیادی برای جذبش انجام داده.

 

بن‌یدر، مهاجم فرانسوی در گفتگویی در این باره گفت:" اول باید بگویم که از خیلی وقت پیش می‌توانست اتفاقات زیادی بیفتد. برای مثال، تابستان سال گذشته. باشگاه بارسلونا آن موقع چند بار درباره من پرس و جو کرده بود و با خود من هم تماس‌هایی داشت و صحبتهایی کرده بود. اما امسال زمستان در ماه ژانویه واقعا نزدیک بود بارسایی شوم و این انتقال میلی‌متری انجام نشد. بله، تقدیر اینطور بود که این انتقال انجام نشود".

 

مهاجم ستاره موناکو در ادامه صحبتهایش گفت:" این نشان می‌دهد که من کارم خیلی خوب بوده. من با اینحال حرفه‌ای باقی ماندم و تمام تمرکزم را به باشگاه موناکو دادم و سعی کردم برایش عملکرد عالی‌ای داشته باشم. ابراز علاقه بارسا برای من مثل یک پاداش بود ولی باعث نشد توجه‌ام به موناکو کمتر شود".

 

دیدگاه‌ها